Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Det går flott! Korleis går det med bass-spelingen? Kva er Týr for noe musikk? Har nesten en litt inspirert periode nå, merker jeg. Týr. Folk metal, kan man vel kalle det. Du må høre det før du skjønner tegninga, tror jeg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 «... plays a combination of heavy metal and folk music, with strong Progressive metal elements» Høyrast bra ut! =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) «... plays a combination of heavy metal and folk music, with strong Progressive metal elements» Høyrast bra ut! =D Sjekk det ut, du. Det er ganske fengende. Hehe. NgZ! Din laban! Endret 3. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Faen, skrev lang album-anbefaling, som forsvant da PCen kræsja. Bah >< Vel, uansett. Sheik Yerbouti, Zoot Allures, Joe's Garage Act I, II & III og Hot Rats. Evt. om du er litt skeptisk, gå for et samlealbum Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 NgZ! Din laban!Hysj, jeg lusker i kulissene. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hysj, jeg lusker i kulissene. Eh. Ser det. Du burde vite bedre enn å logge på her før msn hvis du skal gjøre det. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hysj, jeg lusker i kulissene. Eh. Ser det. Du burde vite bedre enn å logge på her før msn hvis du skal gjøre det. xD ^^ Ingen vits i å logge på msn før jeg har tid til å prate da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 ^^ Ingen vits i å logge på msn før jeg har tid til å prate da. Er det vel. Og hvis du har tid til å "luske i kulissene" har du tid til å prate. Så det så. The Muffin Man ..is seated at a table in the corner of the.... ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 in the labratory takk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 in the labratory takk Jeg tror alltid det kommer noe mer. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Når vi snakker om folkemusikk og metal : Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Bobby Brown er egentlig det dårligste eksemplet på Zappa sin musikk. Det er ikke en bra låt ift 90% av det andre han har gjort. Den ble bare "kul" i Norge. Det blir litt som å tro at suppeballaden "To be with you" representerer Mr Big sin musikk (som egentlig er heavyrock). Eller at "More than Words" er representativt for Extreme sin musikk (også heavyrock). Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Bobby Brown er egentlig det dårligste eksemplet på Zappa sin musikk. Det er ikke en bra låt ift 90% av det andre han har gjort. Den ble bare "kul" i Norge. Det blir litt som å tro at suppeballaden "To be with you" representerer Mr Big sin musikk (som egentlig er heavyrock). Eller at "More than Words" er representativt for Extreme sin musikk (også heavyrock). Jeg sa bare at han skulle sjekke ut teksten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe ja, teksten er morsom. Jeg har noen liveplater, fyren var like mye komiker som musiker på scenen. Han fortalte lange syke historier og fikk publikum til å le hele tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kibs: The Muffin Man is seated at the table In the laboratory of the Utility Muffin Research Kitchen. Jeg har hørt så mange herlige historier om Zappa opp gjennom åra. Husker ikke en eneste en, mon tro om det ikke var en med Jahn Teigens band Popol Vu eller noe? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Stille dere ble da :/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe ja, teksten er morsom. Jeg har noen liveplater, fyren var like mye komiker som musiker på scenen. Han fortalte lange syke historier og fikk publikum til å le hele tiden. Ja. Zappa. Finnish Tango: "We must leave the lights on. We've never played this before". Eller noe sånt. :!: Kibs: The Muffin Man is seated at the table In the laboratory of the Utility Muffin Research Kitchen. Slik var det, ja. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Stille dere ble da :/ Sitter og hyler etter Cypress Hill-sanger. Ingen planer om å legge ut Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Stille dere ble da :/ Sitter og hyler etter Cypress Hill-sanger. Ingen planer om å legge ut Paging Dr. Greenthumb, paging Dr. Greenthumb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg