Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^^ Ingen vits i å logge på msn før jeg har tid til å prate da. :p

Er det vel. Og hvis du har tid til å "luske i kulissene" har du tid til å prate. Så det så. :tease:

The Muffin Man :D

..is seated at a table in the corner of the.... ^^

Lenke til kommentar

Bobby Brown er egentlig det dårligste eksemplet på Zappa sin musikk. Det er ikke en bra låt ift 90% av det andre han har gjort. Den ble bare "kul" i Norge.

Det blir litt som å tro at suppeballaden "To be with you" representerer Mr Big sin musikk (som egentlig er heavyrock).

Eller at "More than Words" er representativt for Extreme sin musikk (også heavyrock).

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Bobby Brown er egentlig det dårligste eksemplet på Zappa sin musikk. Det er ikke en bra låt ift 90% av det andre han har gjort. Den ble bare "kul" i Norge.

Det blir litt som å tro at suppeballaden "To be with you" representerer Mr Big sin musikk (som egentlig er heavyrock).

Eller at "More than Words" er representativt for Extreme sin musikk (også heavyrock).

Jeg sa bare at han skulle sjekke ut teksten. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hehe ja, teksten er morsom. Jeg har noen liveplater, fyren var like mye komiker som musiker på scenen. Han fortalte lange syke historier og fikk publikum til å le hele tiden.

Ja. Zappa. :love:

Finnish Tango: "We must leave the lights on. We've never played this before". Eller noe sånt. :!:

Kibs:

The Muffin Man is seated at the table

In the laboratory of the Utility Muffin

Research Kitchen.

Slik var det, ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...