Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Nei, kanskje eg prøver han viss det ikkje er ting som virke meir interessant som eg kan prøve ut først. Nokon som har nokre forslag? Kva som helst.

Opeth :love:

Lenke til kommentar

Eg høyre aldri på tekstane. Det tyder som oftast ikkje noko for kor godt eg likar songen. :p

 

 

 

Nei, kanskje eg prøver han viss det ikkje er ting som virke meir interessant som eg kan prøve ut først. Nokon som har nokre forslag? Kva som helst.

Opeth :love:

Ja, det har eg høyrd er bra. Nokre album å anbefale?

Lenke til kommentar

"Björn Afzelius relation till svenska journalister, och vice versa, var kylig, men i både Norge och Danmark var recensionerna lysande, och han var i Danmark klassad som ett musikaliskt geni. Björn själv struntade i de svenska recensenterna, och menade att han nöjde sig med att lyssna på kritiken från alla sina fans, vilka var dem han spelade för, och inte recensenterna :love:"

 

"Vid sin död var han den svensksjungande artist som sålt flest skivor genom alla tider."

 

Sier vel sitt. <3

 

 

Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en date med Aces enn Scarlett eller Colin :p

Nååh, din godsnut! Du vet å trykke på de rette knappene. ;)

Og det uten å engang vite hvordan du ser ut, fordi utseendet ikke har så mye å si for meg, og fordi jeg vet at det går an å snakke med deg, woohoo ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eg høyre aldri på tekstane. Det tyder som oftast ikkje noko for kor godt eg likar songen. :p

 

 

 

Nei, kanskje eg prøver han viss det ikkje er ting som virke meir interessant som eg kan prøve ut først. Nokon som har nokre forslag? Kva som helst.

Opeth :love:

Ja, det har eg høyrd er bra. Nokre album å anbefale?

Det er så vanskelig å velge. Damnation, My Arms,Your Hearse, Deliverance eller Morningrise, eller alle sammen. :p Sjekk ut Opeth-albumguiden. ;)

Lenke til kommentar
edit: Kibs, wow, new mood? Jeg likte den forrige bedre :p

Du har normal-Kibs på msn. Dårlig-stemning-Kibs brukte å være her. Nå har Happy-Kibs overtatt. :)

 

Hei, Underbukser. Hvordan går det med nynorsken?

Hvis du vil høre noe kul musikk bør du sjekke ut Týr. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
edit: Kibs, wow, new mood? Jeg likte den forrige bedre :p

Du har normal-Kibs på msn. Dårlig-stemning-Kibs brukte å være her. Nå har Happy-Kibs overtatt. :)

 

Hei, Underbukser. Hvordan går det med nynorsken?

Hvis du vil høre noe kul musikk bør du sjekke ut Týr. :)

Det går flott! Korleis går det med bass-spelingen? :D

Kva er Týr for noe musikk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...