Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tekstene hovedsaklig.

Som Tanker i Havanna, Två ljus, Ikaros, Den Himmelska Fridens Torg, Sång till Friheten, Vem dödade Carlos, Rosalita (med Åge Aleksandersen), samt at han har en magisk stemme, noe som gjenspeiles på Creddens medley og hans cover av Forever Young.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nei, kanskje eg prøver han viss det ikkje er ting som virke meir interessant som eg kan prøve ut først. Nokon som har nokre forslag? Kva som helst.

Opeth :love:

Lenke til kommentar

Eg høyre aldri på tekstane. Det tyder som oftast ikkje noko for kor godt eg likar songen. :p

Nei, kanskje eg prøver han viss det ikkje er ting som virke meir interessant som eg kan prøve ut først. Nokon som har nokre forslag? Kva som helst.

Ja, det har eg høyrd er bra. Nokre album å anbefale?

Lenke til kommentar

"Björn Afzelius relation till svenska journalister, och vice versa, var kylig, men i både Norge och Danmark var recensionerna lysande, och han var i Danmark klassad som ett musikaliskt geni. Björn själv struntade i de svenska recensenterna, och menade att han nöjde sig med att lyssna på kritiken från alla sina fans, vilka var dem han spelade för, och inte recensenterna :love:"

"Vid sin död var han den svensksjungande artist som sålt flest skivor genom alla tider."

Sier vel sitt. <3

Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en date med Aces enn Scarlett eller Colin :p

Nååh, din godsnut! Du vet å trykke på de rette knappene. ;)

Og det uten å engang vite hvordan du ser ut, fordi utseendet ikke har så mye å si for meg, og fordi jeg vet at det går an å snakke med deg, woohoo ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eg høyre aldri på tekstane. Det tyder som oftast ikkje noko for kor godt eg likar songen. :p

Ja, det har eg høyrd er bra. Nokre album å anbefale?

Det er så vanskelig å velge. Damnation, My Arms,Your Hearse, Deliverance eller Morningrise, eller alle sammen. :p Sjekk ut Opeth-albumguiden. ;)

Lenke til kommentar
Skal se på Opeth-albumguiden da, og Sjur, kva slags musikk er Zappa? Har ikkje han sånn kul bart?

Hadde.

Sjekk teksten på sangen Bobby Brown, du. :)

Hei alle sammen. :)

*dele ut blomster og klemmer*

Lenke til kommentar
edit: Kibs, wow, new mood? Jeg likte den forrige bedre :p

Du har normal-Kibs på msn. Dårlig-stemning-Kibs brukte å være her. Nå har Happy-Kibs overtatt. :)

Hei, Underbukser. Hvordan går det med nynorsken?

Hvis du vil høre noe kul musikk bør du sjekke ut Týr. :)

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
edit: Kibs, wow, new mood? Jeg likte den forrige bedre :p

Du har normal-Kibs på msn. Dårlig-stemning-Kibs brukte å være her. Nå har Happy-Kibs overtatt. :)

Hei, Underbukser. Hvordan går det med nynorsken?

Hvis du vil høre noe kul musikk bør du sjekke ut Týr. :)

Det går flott! Korleis går det med bass-spelingen? :D

Kva er Týr for noe musikk?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...