Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg kan godt kose litt på Gæææææir. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 "Alle skal få"-regelen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Forumorgie it is Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Husk kondom, pillere, hansker og diverse. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hansker? Hva er det du planlegger å gjøre. Rektalundersøkelse? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 "Alle skal få"-regelen? Så lenge det er uten Kristian Valen er jeg helt for det. Husk kondom, pillere, hansker og diverse. Skal jeg ta med voldtektalarm og gaffa? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hansker? Hva er det du planlegger å gjøre. Rektalundersøkelse? Kom på besøk, så kan vi sikkert finne på noe interessant... Skal jeg ta med voldtektalarm og gaffa? Neh. Jeg stiller med en full rull Gaffa. Voldtektsalarm blir bare i veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hansker? Hva er det du planlegger å gjøre. Rektalundersøkelse? Kom på besøk, så kan vi sikkert finne på noe interessant... http://www.extremerestraints.com/clothing-accessories_32/vampire-gloves_11.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Noen har sikkerhetsord, andre har voldtektsalarm. Da jeg testa min, opplevde jeg bare at lyden gjorde meg kvalm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fortell... Alright, sånn kort fortalt. *blabla* Kort fortalt, mye å gjøre. Høres faktisk artig ut. Hvem må man suge for å få en sånn jobb da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg fikk faren min til å spørre IT-sjefen om jeg kunne begynne som ekstrahjelp. Endte opp med fast kontrakt og passerer 4 år nå til April. De nye vi har ansatt har vi fått fra Elan-IT, som spesialiserer seg på å tilby IT-konsulenter, både unge og gamle, til forskjellige bedrifter som skulle trenge noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Så.. faren din altså? Er han hot? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Så.. faren din altså? Er han hot? Haha. Er nok sjefen min du må tafse på, og han er ikke veldig hot. Han er det. Hva vet du om det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Må si meg enig med Kanin. Faren til Slimda er dritsexy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hm. Raskeste veien er vel IKT-servicefag på VGS? Har ikke noe (arbeids)erfaring med data og nettverk osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! Makan. Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Hm. Raskeste veien er vel IKT-servicefag på VGS? Har ikke noe (arbeids)erfaring med data og nettverk osv. Det er nok det raskeste ja. Da får du ett år med grunnleggende utdanning, samt to år som lærling med halv årslønn... Var iallefall slik jeg fikk tilbud om for en del år siden. Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! Makan. Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest. Har aldri opplevd meg. Så så, du er trygg nå! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Må si meg enig med Kanin. Faren til Slimda er dritsexy. Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! Makan. Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest. Du må ikke dra fra internett. Det er farlig der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg