Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk faren min til å spørre IT-sjefen om jeg kunne begynne som ekstrahjelp. Endte opp med fast kontrakt og passerer 4 år nå til April.

De nye vi har ansatt har vi fått fra Elan-IT, som spesialiserer seg på å tilby IT-konsulenter, både unge og gamle, til forskjellige bedrifter som skulle trenge noen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! :cry: Makan. :cry:

Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest.

Lenke til kommentar

Hm. Raskeste veien er vel IKT-servicefag på VGS? :hmm: Har ikke noe (arbeids)erfaring med data og nettverk osv.

Det er nok det raskeste ja. Da får du ett år med grunnleggende utdanning, samt to år som lærling med halv årslønn... Var iallefall slik jeg fikk tilbud om for en del år siden.

Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! :cry: Makan. :cry:

Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest.

Har aldri opplevd meg. Så så, du er trygg nå!

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Kanin. Faren til Slimda er dritsexy.

 

 

:ph34r:

:ph34r:

 

Går tydeligvis ikke ann å ta seg en tur i området uten å bli mistenkt for å være kriminell! :cry: Makan. :cry:

Drøss med spørsmål om hvem jeg var, hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Og alkotest.

Du må ikke dra fra internett. Det er farlig der ute.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...