Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamestop? Ebay/Finn/QXL?

Ebay: Jeg orker ikke å vente så lenge på posten.

Finn: Finner ikke spillene jeg leter etter.

QXL: Ennå ikke sjekket.

Gamestop: Ingen dum idé. Tror du de selger fra fysiske butikker?

 

Nå skal jeg tilbringe opptil flere romjulsdager helt alene, så jentene får gjøre hva de vil med den informasjonen.

 

Telefonen ville forresten skrive injeksjonen...

Bare jentene?

Lenke til kommentar

:hmm: Fortell...

Alright, sånn kort fortalt.

 

Jeg kommuniserer direkte med "noobs" via e-post, telefon eller at de står på kontoret mitt. Problemene deres løser jeg enten ved instruksjoner (start maskinen din på nytt, så skal det funke), endring på vår side (prøv igjen om 5 minutter), fjernstyring (nå må jeg låne PC-en din) eller at de sender PC-en til oss (vi besøker de, om det er på hovedkontoret).

Vi driver også vedlikehold og oppgraderinger av systemene, uavhengig av brukere. Før jeg tok ferie, var jeg i Lillestrøm og byttet ut ca 20 PC-er. Fikk snakket med mange søte damer der da (:love:), men mest tungt arbeid.

Vi har også muligheten til å jobbe i litt dypere felter, som brannmursvedlikehold, antivirusvedlikehold, servervedlikehold og lignende. Vi må kommunisere med flere forskjellige leverandører av andre typer systemer (restaurantsystemer, mm) for å få det til å fungere sammens med våre systemer, f.eks ved strømbrudd.

 

Kort fortalt, mye å gjøre. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...