Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Nå skal jeg tilbringe opptil flere romjulsdager helt alene, så jentene får gjøre hva de vil med den informasjonen. Telefonen ville forresten skrive injeksjonen... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gamestop? Ebay/Finn/QXL? Ebay: Jeg orker ikke å vente så lenge på posten. Finn: Finner ikke spillene jeg leter etter. QXL: Ennå ikke sjekket. Gamestop: Ingen dum idé. Tror du de selger fra fysiske butikker? Nå skal jeg tilbringe opptil flere romjulsdager helt alene, så jentene får gjøre hva de vil med den informasjonen. Telefonen ville forresten skrive injeksjonen... Bare jentene? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Miniforumtreff på torsdag klokka 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bare jentene. Tanken på en liten prepubertal guttunge er svært lite tiltrekkende, beklager. Kult! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Bare jentene. Tanken på en liten prepubertal guttunge er svært lite tiltrekkende, beklager. Kult! Du sårer meg... Jeg er faktisk postpubertal! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Da skjuler du det veldig godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Ey, Slimda er min forumsengekoser -.- Jeg vil også forumsengekos nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Får ikke du nok vanlig sengekos? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Da skjuler du det veldig godt. Vel, jeg vil jo ikke skryte... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil ogsåå ha forumsengekos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Får ikke du nok vanlig sengekos? Vanlig sengekos er for meg forumsengekos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gamestop: Ingen dum idé. Tror du de selger fra fysiske butikker? Ikke sikker, men er vel verd å sjekke? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil også forumsengekos nå. Du kan jo få kos når du vil Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 jeg vil også ha sengekos btw lars kan du gi ip til servern igjen? på msn eller hvor enn. ser deg ikke pålogga der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Fortell... Alright, sånn kort fortalt. Jeg kommuniserer direkte med "noobs" via e-post, telefon eller at de står på kontoret mitt. Problemene deres løser jeg enten ved instruksjoner (start maskinen din på nytt, så skal det funke), endring på vår side (prøv igjen om 5 minutter), fjernstyring (nå må jeg låne PC-en din) eller at de sender PC-en til oss (vi besøker de, om det er på hovedkontoret). Vi driver også vedlikehold og oppgraderinger av systemene, uavhengig av brukere. Før jeg tok ferie, var jeg i Lillestrøm og byttet ut ca 20 PC-er. Fikk snakket med mange søte damer der da (), men mest tungt arbeid. Vi har også muligheten til å jobbe i litt dypere felter, som brannmursvedlikehold, antivirusvedlikehold, servervedlikehold og lignende. Vi må kommunisere med flere forskjellige leverandører av andre typer systemer (restaurantsystemer, mm) for å få det til å fungere sammens med våre systemer, f.eks ved strømbrudd. Kort fortalt, mye å gjøre. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Alle vil ha kos. Det vises jo at egentlig burde man ikke arrangere forumtreff, det hadde passa like bra med forumorgie... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg vil ogsåå ha forumsengekos Du får nesten høre med fruen Hedvig, hun vil visst ikke dele meg bort. Alle vil ha kos. Det vises jo at egentlig burde man ikke arrangere forumtreff, det hadde passa like bra med forumorgie... Hvilken dato passer for deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Alle vil ha kos. Det vises jo at egentlig burde man ikke arrangere forumtreff, det hadde passa like bra med forumorgie... Jeg er med! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 står over den ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg