L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Gud, nå er L4r5 mett. Han har spist et måltid verdig en konge! Og siden det er verdig en konge og han har spist det så må jo han være en konge. Derfor omtaler han seg selv i tredjeperson... Endret 3. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syns ærlig talt ikke dama er pen altså. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Gud, nå er L4r5 mett.Han har spist et måltid verdig en konge! Og siden det er verdig en konge og han har spist det så må jo han være en konge. Derfor omtaler han seg selv i tredjeperson... O' store Kong L4r5! Hva er din første befaling? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 /me tar heller en av de mange Martinene han fant på Nettby i går, enn Scarlett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Muse var berre genialt, jo! Og no høyre eg på The Clash. ^^ Alltid gøy med ny musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Underpants, sjekk ut Björn Afzelius Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 O' store Kong L4r5! Hva er din første befaling?L4r5 befaler at alle DNFK'ere skal betale skatt i form av årgangswhiskey, øl, tobakksvarer og andre dyre varer direkte til han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) *snike seg unna skattebetaling* Eller vent, jeg har jo kjøleskapet fullt av snus etter at jeg slutta i oktober! Endret 3. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 O' store Kong L4r5! Hva er din første befaling?L4r5 befaler at alle DNFK'ere skal betale skatt i form av årgangswhiskey, øl, tobakksvarer og andre dyre varer direkte til han. Kong L4r5 blir nok en respektert konge ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en date med Aces enn Scarlett eller Colin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kong L4r5 blir nok en respektert konge ...Enkelte brukere kan slippe unna skatten hvis de utfører seksuelle tjenester på han. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Når jeg tenker meg om, vil jeg heller ha en date med Aces enn Scarlett eller Colin Nååh, din godsnut! Du vet å trykke på de rette knappene. Enkelte brukere kan slippe unna skatten hvis de utfører seksuelle tjenester på han. Woho! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hey! NO TØSING! Den Scarlett-auksjonen kommer sikkert til å ende på $12983912839281 uansett siden det er til charity. Altså en eller anna rik gærning i USA som vinner den. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Underpants, sjekk ut Björn Afzelius Kva for no musikk er det, då? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Den Scarlett-auksjonen kommer sikkert til å ende på $12983912839281 uansett siden det er til charity.Altså en eller anna rik gærning i USA som vinner den. Jepp, men den ligger nå på rundt $150 tror jeg, så det er lov å prøve seg. Ihvertfall kan man vite at man hadde sjansen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tror du man får ta på puppene hennes da? Afzelius er trivelig svensk visepop som mamman din elsker. "Allting kan gå i tur, men ditt hjærta kan gå i tuuuusen biitar" Mamman min elsket det hvertfall. Han er dau nå. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) /me goes down on Lars L4r5 kaster i så tilfelle smurfen ned i det mørkeste fangehullet og "mister" nøkkelen. Datasmurf må da tilbringe et par tiår i ensomhet lenket til en vegg med kun en rotte ved navn "Rolf" til selskap. Rolf er utstoppet. Endret 3. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vil heller kalle det sosialistisk folk rock fra Sverige, men det kommer vel an på øret som hører. /me does not go down on Lars Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror du man får ta på puppene hennes da? Afzelius er trivelig svensk visepop som mamman din elsker. "Allting kan gå i tur, men ditt hjærta kan gå i tuuuusen biitar" Mamman min elsket det hvertfall. Han er dau nå. Var mora di ein mann? Synd at han døydde då. Men Afzelius høyrast ikkje ut som noko for meg akkurat. Kva er det som er så digg med det, Smurf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg