Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Menneskets konstante tanke om formering har tatt over. Dere er beklageligvis besatt av satans demoner. Jeg kan helbrede dere, naturen kan helbrede dere.

Ta av deg alle ting du ikke ble født med, ta et bad i en innsjø og la den drukne onde demoner i din kropp.

Du vil helbredes, og din positive energi vil være med å gjøre verden til det den engang var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passet ditt er ditt personlige fysiske bevis på hvem du er. Det skal være gyldig minst 6mnd ved utreise. Problemet med dagens pass er at dem er fysiske. Det psykiske pass kan være smittet, noe som vil forverre hvem du egentlig er.

Om du er i tvil om du er smittet, ta deg en tur i en skog. Du vil få vite alt du ønsker, om passet vil være ok, om du er deg, og om alt vil gå fint med deg.

Ønsker deg all lykke videre i livet.

Lenke til kommentar

Passet ditt er ditt personlige fysiske bevis på hvem du er. Det skal være gyldig minst 6mnd ved utreise. Problemet med dagens pass er at dem er fysiske. Det psykiske pass kan være smittet, noe som vil forverre hvem du egentlig er.

Om du er i tvil om du er smittet, ta deg en tur i en skog. Du vil få vite alt du ønsker, om passet vil være ok, om du er deg, og om alt vil gå fint med deg.

Ønsker deg all lykke videre i livet.

 

Er det meg du replaya?? Hva faen preiker du om?

Lenke til kommentar

Passet ditt er ditt personlige fysiske bevis på hvem du er. Det skal være gyldig minst 6mnd ved utreise. Problemet med dagens pass er at dem er fysiske. Det psykiske pass kan være smittet, noe som vil forverre hvem du egentlig er.

Om du er i tvil om du er smittet, ta deg en tur i en skog. Du vil få vite alt du ønsker, om passet vil være ok, om du er deg, og om alt vil gå fint med deg.

Ønsker deg all lykke videre i livet.

 

Er det meg du replaya?? Hva faen preiker du om?

Jeg snakker om ditt psykiske pass. Det kan være smittet eller skadet av onde demoner sendt av Lucifer, Satan selv.

Jeg ønsker å hjelpe deg, og for å hjelpe deg må du være åpen mot positive krefter.

Lenke til kommentar

Passet ditt er ditt personlige fysiske bevis på hvem du er. Det skal være gyldig minst 6mnd ved utreise. Problemet med dagens pass er at dem er fysiske. Det psykiske pass kan være smittet, noe som vil forverre hvem du egentlig er.

Om du er i tvil om du er smittet, ta deg en tur i en skog. Du vil få vite alt du ønsker, om passet vil være ok, om du er deg, og om alt vil gå fint med deg.

Ønsker deg all lykke videre i livet.

 

Er det meg du replaya?? Hva faen preiker du om?

Jeg snakker om ditt psykiske pass. Det kan være smittet eller skadet av onde demoner sendt av Lucifer, Satan selv.

Jeg ønsker å hjelpe deg, og for å hjelpe deg må du være åpen mot positive krefter.

 

Kansje plante fra deg grøntfôre ditt mens du sitter her?? Hvor stone er du på en skala fra 1-10?

Lenke til kommentar

I dette øyeblikk, kl 22:44 26.12.11 Ifølge den menneskelige gregorianske kalender er jeg I en fase som veksler mellom din og min verden. Hvor jeg kommer fra er utenfor deres forståelseevne, men jeg er lykkens bringer.

 

Jeg ønsker å hjelpe deg Spetwols, men du er betatt. Du må stole på egne krefter for å gjenskape den energi du en gang hadde. Det synd å vite, kjenne og se hvordan Ondskapen har påvirket dere.

Kjenn deg selv, er alt godt? Jeg snakker om den psykiske goden. Er alt godt i den verden din ånd lever?

Lenke til kommentar

En kan aldri oppnå en lik fase som en annen. Hver ånd er unik, du er unik.

Runar. Om du fortsatt er menneskelig uten parasitter vil du kunne oppnå denne tilstand.

Om du har parasitter skapt av Satan selv, må du bli kvitt dem før du begir deg ut på en reise i det ukjente univers.

Naturen er det eneste som kan hjelpe deg i dette tilfelle, trær som har stått for seg selv vet hvordan det føles å være en vert for en parasitt.

I naturen vil trær være sammen, og da kalles det skog.

Djevelen forhindrer det ved å skille hvert tre fra hverandre, for å unngå kontakt.

Vær deg selv, og ta med deg kun deg selv ut på en reise ut i naturen som fortsatt finnes. Slå av en prat med trærne, dyrene og vinden i naturen. Innsjøens mektige mengde, vil tilsuge seg de onde krefter som er i din kropp. Forlat stedet og aldri kom tilbake, disse krefter vil bevares i denne sjø.

Du må stige opp, på det høyeste punkt. Deretter vil du se en port, porten til det ukjente univers.

 

Her kan vi møtes, her vil vi begge være oss selv, men husk.

 

Kun de reneste ånder vil få adgang til dette rike, som du ikke kan se for deg når du er blindet.

Jeg ønsker deg det beste på din reise til en bedre deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...