Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K, glem ikke jødedommen :p

Eneste positive med den, er golem :D

Personlig misliker jeg Kristendommen samt Islam, mest p.g.a. ekstremisme, som har pågått i flere hundre år. Jødedommen er egentlig bare litt rar, ikke mye galt med det etter min mening. Hinduisme er til en viss grad greit, Buddhisme derimot er jeg for på alle måter - tenk om alle var buddhister? :wee:

Lenke til kommentar

He he, er sånn til meg også, men jeg har fått opp til halsen med jødedommen også, etter at læreren fant ut at vi skulle bruke et halvt år på å lære om jøder og jødedommen på ungdomsskolen.

Jeg ville lære mer om greske, romerske, egyptiske og norrøne guder og mytologier, men neida. Vi måtte pugge jødedommen ><

Hinduisme er noe for meg, ørten guder, den ene voldeligere enn den andre :p

Men buddhismen er chill. Jævlig chill ^^

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg holder meg til mytologier jeg.

Så får folk bare kalle meg hedning og vigrid-sympatisør (ja, det har hendt, flere ganger).

KRL-timene hadde alt for lite av det.

Akkurat som historie-timene hadde alt for lite eldre historie og alt for mye nyere historie.

Veldig mye om første og andre verdenskrig når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg holder meg til mytologier jeg.

Så får folk bare kalle meg hedning og vigrid-sympatisør (ja, det har hendt, flere ganger).

KRL-timene hadde alt for lite av det.

Akkurat som historie-timene hadde alt for lite eldre historie og alt for mye nyere historie.

Veldig mye om første og andre verdenskrig når jeg tenker meg om.

Å! Fullstendig enig. Mere Tor og Odin, mindre Mohammed!

Lenke til kommentar
Jeg har 5 i KRL. Skrev en oppgave om satanismen kontra kristendommen og fikk 5. Det lå med en lapp i tillegg til karakteren. Opggaven er altfor lang! Jeg skrev den klokka 3-halv4 natta før btw ^^

Oppgaven for lang..? Hehe! Slår ikke den gangen vi fikk i oppgave å skrive en særoppgave og læreren presiserte direkte til meg at oppgaven ikke skulle overstige så og så mange siden (mener det var rundt 5 sider hun sa..).. dette da altså etter at jeg hadde levert inn en 37 siders særoppgave om Martial Arts/MMA (Mixed Martial Arts), hvorav hun antakelig ikke syntes det var så interessant å bruke helga på å lese seg gjennom noe hun ikke var så interessert i. Samt at en oppgave hvor vi skulle skrive en fortelling, min endte med en roman på godt over 50 sider. Fikk riktignok en soleklar 6'er på begge deler, men lærerer ble ikke så happy over de store innleveringene. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg har 5 i KRL. Skrev en oppgave om satanismen kontra kristendommen og fikk 5. Det lå med en lapp i tillegg til karakteren. Opggaven er altfor lang! Jeg skrev den klokka 3-halv4 natta før btw ^^

Oppgaven for lang..? Hehe! Slår ikke den gangen vi fikk i oppgave å skrive en særoppgave og læreren presiserte direkte til meg at oppgaven ikke skulle overstige så og så mange siden (mener det var rundt 5 sider hun sa..).. dette da altså etter at jeg hadde levert inn en 37 siders særoppgave om Martial Arts/MMA (Mixed Martial Arts), hvorav hun antakelig ikke syntes det var så interessant å bruke helga på å lese seg gjennom noe hun ikke var så interessert i. Samt at en oppgave hvor vi skulle skrive en fortelling, min endte med en roman på godt over 50 sider. Fikk riktignok en soleklar 6'er på begge deler, men lærerer ble ikke så happy over de store innleveringene. :wee:

Helddiggrisen. OPå den oppgaven jeg nevnte tidligere skulle vi ha rundt 5 sider med tekst + bilder, osv. Jeg hadde 19 sider tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...