Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Wat

 

Bacon er nesten det diggeste som finnes.

 

Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer.

Fordi vi synes bacon smaker godt og har ingen problemer med at det kommer fra søte dyr som griser?

Ærlig talt, jeg liker dyr og synes de er søte, men har ingenting i mot å spise dem heller.

På samme måte som jeg digger vaskebjørner, men heller ikke har noen problemer med at jeg har en ekte vaskebjørn-lue med hale og det hele. Davy Crockett-style! :D

Lenke til kommentar

 

Wat

 

Bacon er nesten det diggeste som finnes.

 

Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer.

Fordi vi synes bacon smaker godt og har ingen problemer med at det kommer fra søte dyr som griser?

Ærlig talt, jeg liker dyr og synes de er søte, men har ingenting i mot å spise dem heller.

På samme måte som jeg digger vaskebjørner, men heller ikke har noen problemer med at jeg har en ekte vaskebjørn-lue med hale og det hele. Davy Crockett-style! :D

YOU GOT TO KILL TO SURVIVE

 

/bear grylls

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

nei vet du hva, må du ikke banne i kirken nå!

 

 

Hille, hvilken type tomater? hvordan skal dem tilberedes? Kan teste det ut.

Jeg pleier å bruke cherrytomater eller helt vanlige tomater.

Freser dem litt i panna rett før jeg er ferdig å steke bacon og egg.

Fant ingen tomater i kjøleskapet.

Har butikkene åpne i dag da?

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Smurf, det har ingenting med om en gris er søt eller ikke og gjøre, og det er ikke derfor jeg avstår fra svin. Så vennligst.

Men har da spist min del av bacon og at det er så fantastisk er jo bare tull, og jeg tror dere i denne tråden påvirker hverandre når det gjelder akkurat det.

 

 

 

 

Ja. Jeg er så snill at jeg gjør verden til en langt bedre plass. :)

 

Jeg og. Hadde alle vært som meg hadde faenmeg verden vært perfekt! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...