InsertNumLock Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Haha. Liker holdningen. Jeg er forkjølet, tom for energi, og lite lysten på å finne på noe. Akuratt spist pizza og sitter nå å ser fotball! Bra jeg ikke er alene. :!: Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Sitter her og ser på Bones jeg da. Er i starten av sesong 6 nå, sett de andre 5 sesongene nå i juleferien også Så nå har jeg en del filmer jeg skulle sett også siden jeg har brukt all tid på Bones Endret 26. desember 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Wat Bacon er nesten det diggeste som finnes. Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er noe av det verste jeg har lest. Det må heller bli omvendt og det vet du. jeg er jo tross alt jente. Nja, njo. Kanskje. Jeg er jo litt snill sånn sett. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Liker ikke at dere snakker om bacon hele tiden, nå må jeg ned å lage meg egg,bacon og bønner Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Sitter her og ser på Bones jeg da. Er i starten av sesong 6 nå, sett de andre 5 sesongene nå i juleferien også Så nå har jeg en del filmer jeg skulle sett også siden jeg har brukt all tid på Bones Flink. Gled deg til sesong 7. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) nei vet du hva, må du ikke banne i kirken nå! Hille, hvilken type tomater? hvordan skal dem tilberedes? Kan teste det ut. Endret 26. desember 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Wat Bacon er nesten det diggeste som finnes. Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer. Fordi bacon er nesten det diggeste som finns! Sex er bedre. Nesten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Nja, njo. Kanskje. Jeg er jo litt snill sånn sett. Du? snill? :!: man skal høre mye.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer. Eg trur ikkje sauer et bacon. Pluss, kan ein eigentleg ta feil når det gjeld smak? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Wat Bacon er nesten det diggeste som finnes. Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer. Fordi vi synes bacon smaker godt og har ingen problemer med at det kommer fra søte dyr som griser? Ærlig talt, jeg liker dyr og synes de er søte, men har ingenting i mot å spise dem heller. På samme måte som jeg digger vaskebjørner, men heller ikke har noen problemer med at jeg har en ekte vaskebjørn-lue med hale og det hele. Davy Crockett-style! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Du? snill? :!: man skal høre mye.. Ja. Jeg er så snill at jeg gjør verden til en langt bedre plass. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Selvfølgelig er han snill, har gitt meg en hjelpende hånd i hele dag Hva er meningen med livet uten necro liksom. Endret 26. desember 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 nei vet du hva, må du ikke banne i kirken nå! Hille, hvilken type tomater? hvordan skal dem tilberedes? Kan teste det ut. Jeg pleier å bruke cherrytomater eller helt vanlige tomater. Freser dem litt i panna rett før jeg er ferdig å steke bacon og egg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) Wat Bacon er nesten det diggeste som finnes. Du tar feil. Skjønner ikke hvorfor hele tråden her ser slik på bacon. dere er bare en gjeng med sauer. Fordi vi synes bacon smaker godt og har ingen problemer med at det kommer fra søte dyr som griser? Ærlig talt, jeg liker dyr og synes de er søte, men har ingenting i mot å spise dem heller. På samme måte som jeg digger vaskebjørner, men heller ikke har noen problemer med at jeg har en ekte vaskebjørn-lue med hale og det hele. Davy Crockett-style! YOU GOT TO KILL TO SURVIVE /bear grylls Endret 26. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) nei vet du hva, må du ikke banne i kirken nå! Hille, hvilken type tomater? hvordan skal dem tilberedes? Kan teste det ut. Jeg pleier å bruke cherrytomater eller helt vanlige tomater. Freser dem litt i panna rett før jeg er ferdig å steke bacon og egg. Fant ingen tomater i kjøleskapet. Har butikkene åpne i dag da? Endret 26. desember 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Aner ikke. Håper det. Trenger litt stuff selv. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ser ut som om rimi har åpent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Smurf, det har ingenting med om en gris er søt eller ikke og gjøre, og det er ikke derfor jeg avstår fra svin. Så vennligst. Men har da spist min del av bacon og at det er så fantastisk er jo bare tull, og jeg tror dere i denne tråden påvirker hverandre når det gjelder akkurat det. Ja. Jeg er så snill at jeg gjør verden til en langt bedre plass. Jeg og. Hadde alle vært som meg hadde faenmeg verden vært perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg