Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nei, nå må du høre på meg, bacon er ikke digg. Det er kvalmt. Grisefett. Flesk. Usj.

 

I dag drar jeg tilbake til trøndelag. Må være ensom og forlatt i hele romjulen pga jobb.

Lenke til kommentar

Vel, da er jeg i det minste ikke alenne om å ende opp i en tragedie. :tease:

Og jeg tror det kunne gått bra. Så lenge du faller først, så kan jeg falle oppå deg. Isen er mest sannsynelig en del hardere enn deg, så da vil du dempe fallet mitt litt, og jeg vil ikke få det så vondt. Høres ut som en plan! :D

Lenke til kommentar

Da var noctua nh-d14 installert :love:

Skal gjøre det samme senere, den er større enn jeg trodde, satser på at jeg får plass. :p

Hadde ikke mye plass igjen for og si det sånn. :p den er litt tricky og sette på selv.

Kan jeg tenke meg.

Tror jeg avventer med å montere den til senere i dag, når jeg er mindre shaky og mer våken. :p

 

e: Leser på Facebook om kompiser som har kjørt sikksakk mellom trær og opplevd eksplosjoner og trampoliner som har flydd rundt like foran dem.

Det nærmeste jeg kommer det, er partyteltet som fløy over huet mitt med stenger og det hele på Storåsfestivalen for et par år siden, og det var kun en standard, frisk dag. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vel, da er jeg i det minste ikke alenne om å ende opp i en tragedie. :tease:

Og jeg tror det kunne gått bra. Så lenge du faller først, så kan jeg falle oppå deg. Isen er mest sannsynelig en del hardere enn deg, så da vil du dempe fallet mitt litt, og jeg vil ikke få det så vondt. Høres ut som en plan! :D

 

Det er noe av det verste jeg har lest. :cry: Det må heller bli omvendt og det vet du. jeg er jo tross alt jente.

 

 

Turen var frisk, og nå har jeg spist frokost. brødskiver med hjemmelaget multesyltetøy. :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...