Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Wazzup? Det har vore ein ganske fin dag i dag for meg. Snart vår òg. Endret 3. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hører på mystefystisk musikk. Silent Hill OST. Hmmm, hvor er Lunde her i verden da. I forhold til Bergen Oslo Arendal Trondeim osv? Her er Lunde Takker, da vet jeg akkurat hvor det er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Og der var lunchen over. Sørlandschips med smak av crème fraiche, charlottløk og et hint var urter, samt Meierienes Juice Original Appelsin (uten fruktkjøtt). Namnam sier Joker. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Meierienes Juice Original Appelsin (uten fruktkjøtt).Namnam sier Joker. Du har skjønt det! Har ete ein skål med nudlar og sit no og med jusen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I morgen har jeg eksamen. *gruer seg* : < Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ... Du kan jo like godt glede deg, fordi du kanskje kjem opp i noko du vil kome opp i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tom Waits - Ice Cream Man er en ganske så herlig sang Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ... Du kan jo like godt glede deg, fordi du kanskje kjem opp i noko du vil kome opp i. Håper på å komme opp i alt annet enn matte og KRL. =/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i prøvemuntlig eksamen. =/ Gruer meg ... Du kan jo like godt glede deg, fordi du kanskje kjem opp i noko du vil kome opp i. Håper på å komme opp i alt annet enn matte og KRL. =/ Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! Kvifor ikkje KRL forresten? Hadde KRL-prøve i dag, og det gjekk strålende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Björn Afzelius - Tusen Bitar (Live Hovdala Slott 1989).avi it r Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! Kvifor ikkje KRL forresten? Hadde KRL-prøve i dag, og det gjekk strålende! Fordi KRL er noe jeg ikke liker, vel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hadde jeg fått én sjanse til å dra tilbake i tid, hadde det vært å dra tilbake i tid til da Björn Afzelius fortsatt var i live og dratt på konsert med ham en gang på 80-tallet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! Kvifor ikkje KRL forresten? Hadde KRL-prøve i dag, og det gjekk strålende! Fordi KRL er noe jeg ikke liker, vel. Det er jo ein av dei lette faga, som samfunnsfag, norsk etc. Kva er det du ikkje likar med det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Han er vel som veldig mange andre og liker ikke religion? Veldig forståelig i grunn. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Da er det jo større sjanse for å komme opp i noe du vil opp i då. Betre å glede seg då! Kvifor ikkje KRL forresten? Hadde KRL-prøve i dag, og det gjekk strålende! Fordi KRL er noe jeg ikke liker, vel. Det er jo ein av dei lette faga, som samfunnsfag, norsk etc. Kva er det du ikkje likar med det? Personlig - fordi det omhandler religion, og religion er noe piss, da særlig Islam og Kristendom. Dette er da min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg