multisync Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Meget usikker, barberhøvelen ser best ut i børstet for seg selv, men som sett heller jeg mot krom egentlig... Og nå er siden nede Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har, mot beire vitande, kasta meg på Wordfeud-toget på jobb. Har vore skikkeleg konkurranse på det i det siste, og hin dagen kom sjefen innom på fridagen sin for å gloate mot ein av medarbeidarene mine. Dette er awesome. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kvelden ble ikke så verst alikevel. Kranglingen er over og fulle folket er borte eller har lagt seg. Nå skal jeg se charlie og sjokoladefabrikken, og spise sjokolade . Fikk ingen middag i dag da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du kan komme her og få svinestek. Nomnomnom, var en del til overs. Nå er det snart dessert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kvelden ble ikke så verst alikevel. Kranglingen er over og fulle folket er borte eller har lagt seg. Nå skal jeg se charlie og sjokoladefabrikken, og spise sjokolade . Fikk ingen middag i dag da. Så du er plutselig blid igjen. Wiiii! Charlie og Sjokoladefabrikken er knall, sjokolade er langt, langt, langt mindre knall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Sjokolade er knall. EOD. Hvor ble det av den harde pikken du hadde tidligere? Eller var det broren din? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Kvelden ble ikke så verst alikevel. Kranglingen er over og fulle folket er borte eller har lagt seg. Nå skal jeg se charlie og sjokoladefabrikken, og spise sjokolade . Fikk ingen middag i dag da. Legge seg så tidlig? Nubs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du kan komme her og få svinestek. Nomnomnom, var en del til overs. Nå er det snart dessert. Takk som byr hvertfall. Så du er plutselig blid igjen. Wiiii! Charlie og Sjokoladefabrikken er knall, sjokolade er langt, langt, langt mindre knall. Akkurat når det gjelder sjokolade har du virkelig ingen aning om hva du snakker om. Du tar rett og slett grundig feil. Sjokolade er en bra ting. Sjokolade er best. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Fly flate, Skyrim er herlig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Legge seg så tidlig? Nubs. Dem hadde holdt det gående siden i går da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Sjokolade er knall. EOD. Hvor ble det av den harde pikken du hadde tidligere? Eller var det broren din? Broren min hadde den, jeg fikk bare leke med den en liten stund. Akkurat når det gjelder sjokolade har du virkelig ingen aning om hva du snakker om. Du tar rett og slett grundig feil. Sjokolade er en bra ting. Sjokolade er best. Takk for det. Det var hyggelige ord. Akkurat dette jeg setter pris på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Legge seg så tidlig? Nubs. Dem hadde holdt det gående siden i går da. Ja, det er det jeg sier. Nubs. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du setter pris på å bli korrigert? det er fint, fordi det er neppe siste gangen det skjer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Du setter pris på å bli korrigert? det er fint, fordi det er neppe siste gangen det skjer. Fuck off! Siden du oppfører deg sånn her kommer jeg neppe til å si noe til deg igjen. Dette er takken jeg får for å væe hyggelig en dag. Emopowah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Broren min hadde den, jeg fikk bare leke med den en liten stund. Heldiggrisen. Er den stor? Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Heldiggrisen. Er den stor? Stor er en underdrivelse. Gigantisk. Han fyller både meg og dama si samtidlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Necroen er frekk i dag. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Necroen er frekk i dag. Frekk? Hvem er det som er slem og sårende mot andre? Det er ikke meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det er bare du som er en så overfølsom gutt som synes det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nei, nå er det jammen meg nok. Da har jeg i det minste prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg