Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Kvelden ble ikke så verst alikevel. Kranglingen er over og fulle folket er borte eller har lagt seg. Nå skal jeg se charlie og sjokoladefabrikken, og spise sjokolade :D . Fikk ingen middag i dag da.

Lenke til kommentar

Kvelden ble ikke så verst alikevel. Kranglingen er over og fulle folket er borte eller har lagt seg. Nå skal jeg se charlie og sjokoladefabrikken, og spise sjokolade :D . Fikk ingen middag i dag da.

 

Så du er plutselig blid igjen. Wiiii!

Charlie og Sjokoladefabrikken er knall, sjokolade er langt, langt, langt mindre knall. :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du kan komme her og få svinestek. Nomnomnom, var en del til overs. Nå er det snart dessert. :D

 

Takk som byr hvertfall. :D

 

 

Så du er plutselig blid igjen. Wiiii!

Charlie og Sjokoladefabrikken er knall, sjokolade er langt, langt, langt mindre knall. :D

 

Akkurat når det gjelder sjokolade har du virkelig ingen aning om hva du snakker om. Du tar rett og slett grundig feil. Sjokolade er en bra ting. Sjokolade er best.

Lenke til kommentar

Sjokolade er knall. EOD. Hvor ble det av den harde pikken du hadde tidligere? Eller var det broren din?

 

Broren min hadde den, jeg fikk bare leke med den en liten stund. :)

 

Akkurat når det gjelder sjokolade har du virkelig ingen aning om hva du snakker om. Du tar rett og slett grundig feil. Sjokolade er en bra ting. Sjokolade er best.

 

Takk for det. Det var hyggelige ord. Akkurat dette jeg setter pris på. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...