Mr. Lurk Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul Jeg våket opp og fikk vite at det var 2 timer til gjestene kommer, men det er jo mere enn nok tid. Ja, er vel bare å hoppe i bleia og løpe ut i stua det? Neida... Joda, neida joda neida joda NEIDA! Jeg er ikke så liten da, tror kroppen min er litt stor for en bleie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 @Lars Hjerte og lever-saus du... Vet ikke om du bør nevne det til gjestene? Det blir jo fløtesaus da. Med sjy og sånn i tillegg. Men den pureen gir veldig mye smak. Man må bare huske å kjøre det til det er så fint at det ikke er klumper. Og gjestene vet hvordan jeg lager den. Hva er galt med lever og hjerte forresten? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Antar at det ikke kommer post idag? Venter på et spill jeg bestilte for noen dager siden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) @L4|'5 Neida, sikkert digg det... Bare høres litt, organete ut. Anyways, hit me back, just to chat. Truly yours, your biggest fan. This is Stan. Endret 24. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Antar at det ikke kommer post idag? Venter på et spill jeg bestilte for noen dager siden. Jeg fikk post i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Omnom, gløgg! Og siden jeg står for vinen til middagen, så må jeg nå velge mellom Anne Kat. Hærlands, Sigurd Wongravens billige og tre Baroloer. Får sette meg ned og google dem tror jeg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Polarekspressen anyone? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Takk, men nei takk. "Mickey's Christmas Carol" her, mens jeg venter på at vi skal ut og gå med grøt til nissen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Muppets: Letter to Santa Claus. Elsk. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Forresten, noen som husker hva det ene spillet som pleide å være på sånn ca alle mobiler for noen 5-10 år side? Det var en rød ball som man skulle styre gjennom forskjellige leveler. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Bounce? Eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 FAen! Alt blir ferdig før jeg hadde beregnet! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Merkelig. Kjøpte meg skreddersydd dress i fjor som satt som et skudd der den skulle. I år er buksa litt trang over vomma, mens jakken er veldig stor. Og silkesokkene er selvfølgelig borte. Frustrerende nok, de kosta 500 spenn. >< Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ja, det er virkelig merkelig. Lurer på hva som kan ha skjedd. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Ja, det er virkelig merkelig. Lurer på hva som kan ha skjedd. Ja det er det, jeg har tross alt slanket meg siden jeg kjøpte dressen. For alle buksene og skjortene som ikke passet i jula, er nesten for store nå. Driver og lager nye hull på beltene mine hele tiden for at buksene ikke skal falle av meg. Så det virker som om dressbuksen har krympet av å henge i posen sin i et skap hele tiden, og at jakken har utvidet seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Mhm, jeg er enig. Dette er et mysterium. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Silent Night, Deadly Night eller Die Hard, er litt usikker på hvilken da. Endret 24. desember 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg