Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Lunde City, baby Huff da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 I dag blir det Entrecote med fløtegratinerte poteter. Jeg gleder meg allerede til å begynne på middagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 7. juniJudas Priest (GB) Immortal (NO) Quireboys. The (GB) Stage Dolls (NO) Pagan's Mind (NO) Crazy Lixx (SE) Daisy's Dead (NO) 22. juli Iron Maiden (GB) Avenged Sevenfold (US) Er det verdt det? A7x er ikke verdt fem flate øre, jeg burde få tilbake penger for at de kommer på Hove. Imho. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Lars, lucky fucker Jeg vil også ha råd til å spise godt : < edit: Eple, jeg tenkte hovedsaklig på første del, er ikke noe særlig fan av Maiden Endret 3. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Lunde City, baby Huff da Du er bare misunnelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Lars, lucky fucker Jeg vil også ha råd til å spise godt : < Derfor man drar på harrytur vettu. Får gratisbilletter til ferja over "polhavet" og fyller opp barskap og fryser fra tid til annen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg gir blankt helvete i at A7X varmer opp for Iron Maiden i Oslo. Det må de gjerne gjøre. Jeg skal kose meg uansett pokker, bare gleden av å vite at om 1 time tller 2 kommer fuckings IRON MAIDEN med Powerslave-showet sitt vil være nok for meg. Syns det er komplett idiotisk å stå og "hate" på oppvarmingsbandene. La dem spille sitt og bli ferdig med det, du overlever nok å stå der en time og høre på likevel. Og en annen ting, band høres HELT forskjellig ut live enn på plate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hmm. Kanskje jeg skal prøve å overtale kompisen med bil til å ta en liten tur over grensa for å handle Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil og se Maiden, men jeg skulle gjort mye for å slippe A7x. Ohwell. FERDIG PÅ SKOLEN. Vi snakkes, folkens. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hmmm, hvor er Lunde her i verden da. I forhold til Bergen Oslo Arendal Trondeim osv? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal så på Hove. Espen, få med Norasøta daaa =(. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hmmm, hvor er Lunde her i verden da. I forhold til Bergen Oslo Arendal Trondeim osv? Tja, i forhold til dem er det vel ganske mellom oslo og arendal, kanskje litt nærmere vidda. altså inni noen skoger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hmmm, hvor er Lunde her i verden da. I forhold til Bergen Oslo Arendal Trondeim osv? Her er Lunde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg skal så på Storås Og selv om venna mine vil ha meg med på Maiden på TRF, så tror jeg jeg dropper det og går for Judas. Så får vi se om jeg kan smette inn Slottsfjell et sted, selv om pappa sikkert vil på Hove edit: W00! Side 2410, magisk Endret 3. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, takk da vet jeg sånn cirka.^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg skal så på Storås Og selv om venna mine vil ha meg med på Maiden på TRF, så tror jeg jeg dropper det og går for Judas. Jeg og! Og Judas > Maiden. ez. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du er bare misunneligSå ikke engang bildet jeg da... men det er i telemark Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Daisy's Dead høres lovende ut også. Tror jeg får spandere på meg selv billett til del 1 av TRF. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kor gammal er du? In a world filled with sorrow Conceived by The Wall Cleanser of shadow Born at its fall Red.: Nei, faen. Her skriver jeg dikt, så legger du deg bare! Unnskyld. Det var skikkeleg fint. Hallo, folkens! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hallo, folkens! God morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg