Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer for sovepiller.

Nå sa jeg entall da. Skal opp i tide til Askepott liksom. Bare begynner å tenke litt. Og det er ikke et godt tegn.

 

Stemmer for tequila!

Kanskje jeg skal høre på dere begge? :dribble:

Eller ikke.

Tror jeg bare venter litt til og så tar jeg en zopiklone og legger meg. Det er det mest fornuftige.

 

stemmer for trippel dose sovepiller, så slipper du denne dagen :w00t:

Jeg elsker julaften. Men jeg hater hva den gjør med meg. Så du kan si jeg har et ambivalent forhold til jula.
Lenke til kommentar

Julaften er flott den, og møtet med familiemedlemmer.

Men liker ikke tanken over hvor griskt det ser ut når alle skal åpne pakkene som de sogler etter.... Heller ikke når jeg tenker på hvordan vi utfører julaften imens det er så mange mennesker som sliter, og dem som bor i norge til og med som må spise en grandiosa på jul. Det er bare trist.

pakkefri jul :new_woot:

 

Går disney klassikerne fortsatt på tv, eller er de byttet ut med animerte overfladiske versjoner av klassikerne?

Endret av Kvittering
Lenke til kommentar

Har på to dager sett Godfather 1 og 2. Er det bare jeg som synes de er oppskrytt? Jævlig langdryg til tider.

Nope, blir for lange.

 

:nei:

Noe galt med jula?

 

Nei, da sier jeg godnatta. Har nådd min selvpålagte grense ("to til") og går opp og legger meg. De som føler de vil kan melde seg frivillig til å dukke opp i fantasien min mens jeg tar nattarunken.

PS: Ta på deg noe sexy.

Få meg på for faen!

 

 

Våknet opp etter familiefylla, oppdaget 8 gaver på døra. Kult.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...