Datasmurf Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 G'natt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Umulig å sove nå, men må jo det. Skal på jobb og greier i morgen til og med. Blir kos å levere ut pakker på julaften *føle seg som julenissen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg sitter og vurderer om jeg skal ta en sovepille og legge meg eller bare tømme en tequilaflaske. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Stemmer for sovepiller. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Stemmer for tequila! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 stemmer for trippel dose sovepiller, så slipper du denne dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Stemmer for sovepiller. Nå sa jeg entall da. Skal opp i tide til Askepott liksom. Bare begynner å tenke litt. Og det er ikke et godt tegn. Stemmer for tequila! Kanskje jeg skal høre på dere begge? Eller ikke. Tror jeg bare venter litt til og så tar jeg en zopiklone og legger meg. Det er det mest fornuftige. stemmer for trippel dose sovepiller, så slipper du denne dagen Jeg elsker julaften. Men jeg hater hva den gjør med meg. Så du kan si jeg har et ambivalent forhold til jula. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Julaften er flott den, og møtet med familiemedlemmer. Men liker ikke tanken over hvor griskt det ser ut når alle skal åpne pakkene som de sogler etter.... Heller ikke når jeg tenker på hvordan vi utfører julaften imens det er så mange mennesker som sliter, og dem som bor i norge til og med som må spise en grandiosa på jul. Det er bare trist. pakkefri jul Går disney klassikerne fortsatt på tv, eller er de byttet ut med animerte overfladiske versjoner av klassikerne? Endret 23. desember 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Du er fortsatt ung og naiv. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 pakkefri jul Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2011 Får dere ha en god dag da alle sammen. husk å sett pris på gaver og maten som blir servert. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 God jul alle sammen! Ha en herlig ferie, ta vare på familien din, og husk disneykavalkaden imorgen Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 JegErSåUtroligSnillOgHyggeligIDag. KanDereTroDet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Fockin ell... Jul jo. Hvem skulle tro det? Spennende å se om det blir ribbe eller grandis i morgen da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Her blir det kalkun. Skal stå for den selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Nei, da sier jeg godnatta. Har nådd min selvpålagte grense ("to til") og går opp og legger meg. De som føler de vil kan melde seg frivillig til å dukke opp i fantasien min mens jeg tar nattarunken. PS: Ta på deg noe sexy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 "Animerte overfladiske versjoner av klassikerne". Pardon me, men veit du om nokon live action Disney-klassikere eg ikkje gjer? o_o Lars: Ikkje ta sovepille! Eg gjorde det ikkje, og eg har det strålande... 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 For dårlig aktivitet på natta her, føler jeg... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2011 Har på to dager sett Godfather 1 og 2. Er det bare jeg som synes de er oppskrytt? Jævlig langdryg til tider. Nope, blir for lange. Noe galt med jula? Nei, da sier jeg godnatta. Har nådd min selvpålagte grense ("to til") og går opp og legger meg. De som føler de vil kan melde seg frivillig til å dukke opp i fantasien min mens jeg tar nattarunken. PS: Ta på deg noe sexy. Få meg på for faen! Våknet opp etter familiefylla, oppdaget 8 gaver på døra. Kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg