Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) 2001, Lag en skype samtale . Endret 23. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 bruker ikke skype. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 bruker ikke skype. Hva bruker kjekken da? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Life is like a penis. Simple, soft, straight, relaxed, and hanging freely. Then women make it hard. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Trenger litt hjelp. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn "gave med mening"-greie til noen som har alt. De sa også at de ikke ønsker seg noe. Selv har jeg litt blandede følelser rundt det med å gi penger til mennesker i nød, for jeg tror veldig lite av det faktisk går til de som trenger det. Noen som har tips til hva jeg bør gi av denne type ting? Det blir bare sånn "sende et elektronisk brev", siden det er ikke lenge til jul. Pris rundt 200 kr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Forstår ikke dette julestresset! Kjøp presanger 1 måned før jul, mat 1 uke før jul og rydd 3 dager før jul, så slipper man å gjøre alt på tre dager. IRC Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvorfor plagsom vegg-skriving på veggen min? Den som var så tom og fin før i dag... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) @Nerowulf Hvis de har alt har de også det vi foreslår.. Du må nok bare finne favorittingen deres og kjøpe en sånn, selvom de har det fra før. Er jo dumt å kjøpe noe de ikke liker som de har fra før, dobbelt-kjipern. Endret 23. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 sliter med å finne noe til farmor og farfar jeg da. vanskelig detta. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 @Nerowulf Hvis de har alt har de også det vi foreslår.. Du må nok bare finne favorittingen deres og kjøpe en sånn, selvom de har det fra før. Er jo dumt å kjøpe noe de ikke liker som de har fra før, dobbelt-kjipern. Greia med "Gave med mening" er at du gir de pengene til folk i nød, kontra å gi en gave til noen som ikke har bruk for det. Så lurte på om dere hadde noen forslag til hvem jeg bør støtte. @Shikaru En slik gave er ypperlig for de. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvorfor plagsom vegg-skriving på veggen min? Den som var så tom og fin før i dag... bare vær forever alone du. Hissigpropp. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Liker bare PM bedre... Endret 23. desember 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Tips for å bli mer våken, untatt søvn? koffein kansje? grønn te. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Katter er så koselige. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 @Nerowulf Hvis de har alt har de også det vi foreslår.. Du må nok bare finne favorittingen deres og kjøpe en sånn, selvom de har det fra før. Er jo dumt å kjøpe noe de ikke liker som de har fra før, dobbelt-kjipern. Greia med "Gave med mening" er at du gir de pengene til folk i nød, kontra å gi en gave til noen som ikke har bruk for det. Så lurte på om dere hadde noen forslag til hvem jeg bør støtte. @Shikaru En slik gave er ypperlig for de. Endte opp med å gå for Røde Kors sin bistand til skolemateriell. Mener selv det er viktig å gi de utdanning, slik at de klarer å videreutvikle seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg