Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp. Tenkte jeg skulle kjøpe en sånn "gave med mening"-greie til noen som har alt. De sa også at de ikke ønsker seg noe. Selv har jeg litt blandede følelser rundt det med å gi penger til mennesker i nød, for jeg tror veldig lite av det faktisk går til de som trenger det.

 

Noen som har tips til hva jeg bør gi av denne type ting? Det blir bare sånn "sende et elektronisk brev", siden det er ikke lenge til jul. Pris rundt 200 kr.

Lenke til kommentar

@Nerowulf

 

Hvis de har alt har de også det vi foreslår.. Du må nok bare finne favorittingen deres og kjøpe en sånn, selvom de har det fra før.

Er jo dumt å kjøpe noe de ikke liker som de har fra før, dobbelt-kjipern.

Greia med "Gave med mening" er at du gir de pengene til folk i nød, kontra å gi en gave til noen som ikke har bruk for det. Så lurte på om dere hadde noen forslag til hvem jeg bør støtte.

 

@Shikaru

En slik gave er ypperlig for de.

Lenke til kommentar

@Nerowulf

 

Hvis de har alt har de også det vi foreslår.. Du må nok bare finne favorittingen deres og kjøpe en sånn, selvom de har det fra før.

Er jo dumt å kjøpe noe de ikke liker som de har fra før, dobbelt-kjipern.

Greia med "Gave med mening" er at du gir de pengene til folk i nød, kontra å gi en gave til noen som ikke har bruk for det. Så lurte på om dere hadde noen forslag til hvem jeg bør støtte.

 

@Shikaru

En slik gave er ypperlig for de.

Endte opp med å gå for Røde Kors sin bistand til skolemateriell. Mener selv det er viktig å gi de utdanning, slik at de klarer å videreutvikle seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...