Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Han bor på Rjukan! Ikke hør på ham. *jeg er Ida og jeg bruker ikke a-endinger fordi jeg er bedre enn bøgdissene* Ja, jeg er det . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 *håpe fælt at dette er episoden med Jessie og James i bikini* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du håper det? Hæhæ, sjøl ass. Lite lekkert. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Han bor på Rjukan! Ikke hør på ham. *jeg er Ida og jeg bruker ikke a-endinger fordi jeg er bedre enn bøgdissene* Mobber dere de som kommer fra Hobøl, kanskje? > Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trondheim über alles. \o/ Drukket litt mye karsk i det siste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trondheim über alles. \o/ Eww. Trondhjem. Alt for nærme Orkdal *grøss* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bodd der, og det var bare tards der XD. Men ikke du da, Jonas. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du håper det? Hæhæ, sjøl ass. Lite lekkert. Je, vi tar nokre jordeple te medda? Ærru me eller? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trondheim über alles. \o/ Drukket litt mye karsk i det siste? Drekker ikke karsk. Trondheim über alles. \o/ Eww. Trondhjem. Alt for nærme Orkdal *grøss* Aldri vært der. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bodd der, og det var bare tards der XD. Men ikke du da, Jonas. Så du forteller nå at Hylo er tard? x) Vet godt at du bodde her før =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bodd der, og det var bare tards der XD. Men ikke du da, Jonas. Så du forteller nå at Hylo er tard? x) Vet godt at du bodde her før =D Tard i sammenheng med Hylo er positivt. Wub wub. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trur jeg har kjørt igjennom Arendal et par ganger, ikke peneste jeg har sett men men det er vell motorveien du har kjørt da ja... har du sett sentrum rundt Pollen, så hadde du sagt noe annet tror jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Pfssk, dere snakker bare om teite steder. *host* *hark* (og ja.. det er pubben som er merka) Endret 3. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mhhh, jeg tror jeg skal bli homse. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mhhh, jeg tror jeg skal bli homse. På grunn av meg da eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 7. juni Judas Priest (GB) Immortal (NO) Quireboys. The (GB) Stage Dolls (NO) Pagan's Mind (NO) Crazy Lixx (SE) Daisy's Dead (NO) 22. juli Iron Maiden (GB) Avenged Sevenfold (US) Er det verdt det? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette er hvor? Trondheim eller Arendal? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette er hvor?Trondheim eller Arendal? Lunde City, baby Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette er hvor?Trondheim eller Arendal? Det bildet var nok fra Lunde, Telemark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg