Sk!ppy Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Siden du har vært snill skal du få lov til å kjøpe gave til meg. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Joda. For jeg har vært snill i hele år! U be me Santa Baby? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeez, julestemning? Neh Kjærlighetssorg og hater kulde ! Neste år vil jeg ut av landet igjen, langt herifra! Funket jo bra for 2 år siden! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Julestress. Gleder meg til hele greia er over. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har ikke kjærlighetssorg, og jeg elsker kulde, til tross for at jeg tåler kulde like dårlig som en nøtteallergiker tåler nøtter. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg hater kulde, men Hedvig varmer meg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Da kan du ikke være nær hjerte til Hedvig. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg hater kulde, men Hedvig varmer meg Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Lange don er ekkel. Noen som har forslag til noe jeg kan kjøpe til en kompis? ikke ting som er helt på trynet ( ubersære ting, dildoer etc etc..... Må bare warne dere ) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Lange don er ekkel. Noen som har forslag til noe jeg kan kjøpe til en kompis? ikke ting som er helt på trynet ( ubersære ting, dildoer etc etc..... Må bare warne dere ) Spill? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Monopol Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Holy shit jeg fikk B på en eksamen jeg ikke fullførte en hel masse greier på Fordelingen var 3-A, 8-B, 8-C, 9-D, 9-E og 4-F og jeg var bombesikker på at jeg måtte være nede på D, så her har en del gjort en dårlig jobb Også fikk jeg A i matte/fysikk Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Mintreff Blir det noe av det? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Kommer an på om folk kan, det. Neste uke er ganske ledig for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Også fikk jeg A i matte/fysikk Gratulerer! Er såpass skuffet over eksamensresultatet jeg fikk at jeg skal reformere livet mitt, eventuelt åpne bøkene jeg har i pensum tidligere enn en uke før eksamen Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Lange don er ekkel. Noen som har forslag til noe jeg kan kjøpe til en kompis? ikke ting som er helt på trynet ( ubersære ting, dildoer etc etc..... Må bare warne dere ) Spill? Har allerede alle spill han spiller, han er sykt kresen på slik. Vurderte å kjøpe en ekstern hdd, men 1k for 500gb NO WAY! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Også fikk jeg A i matte/fysikk Gratulerer! Er såpass skuffet over eksamensresultatet jeg fikk at jeg skal reformere livet mitt, eventuelt åpne bøkene jeg har i pensum tidligere enn en uke før eksamen Takktakk, arbeidet ganske hardt for det da. De siste to ukene før eksamenene så var jeg på skolen ca. 8 timer hver dag og jobbet. Vi gikk igjennom som gruppe og laget kompendier og fasiter på alt vi hadde gjort tidligre Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Lange don er ekkel. Noen som har forslag til noe jeg kan kjøpe til en kompis? ikke ting som er helt på trynet ( ubersære ting, dildoer etc etc..... Må bare warne dere ) Spill? Har allerede alle spill han spiller, han er sykt kresen på slik. Vurderte å kjøpe en ekstern hdd, men 1k for 500gb NO WAY! Betalte 999 for 3 TB <3 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Du er ekkel da 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Gratulerer! Er såpass skuffet over eksamensresultatet jeg fikk at jeg skal reformere livet mitt, eventuelt åpne bøkene jeg har i pensum tidligere enn en uke før eksamen Jeg har bare fått resultat fra én eksamen i år, og den fikk jeg A på, men tviler på at det blir like bra på anatomi og fysiologien som jeg hadde forige uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg