Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

 

 

Er egentlig ikke skuffa, da. Er litt imponert. Trodde ikke du kunne lage mat. :whistle:

 

Forundrer meg ikke. Er jo en ganske imponerende person, så. Men er seriøst ganske flink å lage mat. Sikkert mye flinkere enn deg og de fleste andre som henger i denne tråden hvertfall. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

til dere bak her som ikke har smakt på veggis lasagne så går dere glipp av no godt. :wee: seff er det digg med kjøtt i men variasjon av ting er digg.

 

Stemmer! :thumbup: folk er så skeptiske til nye ting.

Lenke til kommentar

til dere bak her som ikke har smakt på veggis lasagne så går dere glipp av no godt. :wee: seff er det digg med kjøtt i men variasjon av ting er digg.

Wat?

 

 

Mat, uten proteiner? Insekter inneholder 4 x mer proteiner enn biff btw.

 

Gratulerer med å miste muskler.

har bønner i osv. uansett så eter jeg nesten kjøtt tre ganger om dagen så no worries bundy. mine muskler forsvinner ikke for deg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Wat?

 

 

Mat, uten proteiner? Insekter inneholder 4 x mer proteiner enn biff btw.

 

Gratulerer med å miste muskler.

 

Jeg bruker linser. Dem inneholder 24 gram proteiner. Pluss kesamdressing, den inneholder 12 prosent proteiner. Ikke bare kjøtt som inneholder proteiner vet du.

Lenke til kommentar

Forundrer meg ikke. Er jo en ganske imponerende person, så. Men er seriøst ganske flink å lage mat. Sikkert mye flinkere enn deg og de fleste andre som henger i denne tråden hvertfall. :yes:

 

Ja, det er du virkelig.

Og ja, du er helt sikkert flinkere enn meg til å lage mat... når jeg har en ekstremt dårlig dag på kjøkkenet. Ellers, neppe. Har dog ingen problemer med å tro at du er flinkere enn de andre.

Lenke til kommentar

 

Wat?

 

 

Mat, uten proteiner? Insekter inneholder 4 x mer proteiner enn biff btw.

 

Gratulerer med å miste muskler.

 

Jeg bruker linser. Dem inneholder 24 gram proteiner. Pluss kesamdressing, den inneholder 12 prosent proteiner. Ikke bare kjøtt som inneholder proteiner vet du.

 

gypsy: Men uansett lite proteiner.

 

Shikaru, enda for pussies, er ingenting i forhold

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

 

Ja, det er du virkelig.

Og ja, du er helt sikkert flinkere enn meg til å lage mat... når jeg har en ekstremt dårlig dag på kjøkkenet. Ellers, neppe. Har dog ingen problemer med å tro at du er flinkere enn de andre.

 

Liker det jeg leser.

 

 

 

Kjøttdeig inneholder kun 17 prosent proteiner btw.

 

http://www.næringsinnhold.no/

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...