Heddy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvem sin skyld var det tro... Hvordan kan det være min skyld?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. Støtter opp om denne. Vinmonopolet er fantastisk! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan kan det være min skyld?? Du skjønte ikke Jeg ringte bussjåføren og sa han ikke skulle stoppe for deg... Nå kan vi være sammen her igjen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Æsj, jeg må dra med flytoget kl 05:30 imorgen tidlig..og jeg lå i senga til 15 i dag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. Støtter opp om denne. Vinmonopolet er fantastisk! Pøh! Hvem går vel på vinmonopolet, alle lager jo brennevin selv nå for tiden Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvis det blir minitreff, vil noen ta med en datamus til meg?. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=UhEAs2pfL5c&feature=share Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Da ble det 2 pakker med bacon! I need some! Faen, kjenner ikke igjen deg med ny avatar blondie! GINGER! Jeg må innrømme, jeg kjenner ikke meg selv igjen. ! Only a ginger, can call another ginger, ginger. ! http://www.youtube.com/watch?v=KVN_0qvuhhw Edit: fcked link. Endret 21. desember 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 har ikkeno å gi te mamma i julegave så da maler jeg et eller anna. noen som har forslag på hva jeg kan male? De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. det gidder jeg faktisk ikke kjøpe til de til jul. har heller ikke mye penger å gå på. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Du skjønte ikke Jeg ringte bussjåføren og sa han ikke skulle stoppe for deg... Nå kan vi være sammen her igjen Åja, teite meg men jeg gikk på neste buss jeg, så nå må du nesten komme å stoppe meg eller stoppe flyet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 I dag er det onsdag! No shit? Jeg må innrømme, jeg kjenner ikke meg selv igjen. Så slutt å kopier avatar fra meg.. Et bilde av henne fra hun var ung? LOL Tror ikke hun blir glad for det, å se seg selv yngre.. Funker ikke spesiellt bra i min familie, når fattern skal inn på rehab over nyttår for alkoholisme. Ønsk han lykke til for meg. Nå blir det Rebel Son + whiskey Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Wizzlee slaps bundy around a with a bit with a large trout Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Wizzlee slaps bundy around a with a bit with a large trout Jeg skal straffe deg over IRC. Bare vent. Du er min lærling. I dag skal vi lære "Trolling, teh basics" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Trolling 101: Gå i heavy metal-tråden og si at Manowar er bedre enn alle svartmetall/polsk death metal-bandene som postes der hele døgnet. Endret 21. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det er altfor opplagt til å noen gang ville fungere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Höjdare... Før toget hadde rukket å passere Myrdal reiste en fyr seg midt i vogna jeg satt i og pissa utover hele gulvet. Ikke overraskende ble han hentet ut av politi på Geilo. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Höjdare... Før toget hadde rukket å passere Myrdal reiste en fyr seg midt i vogna jeg satt i og pissa utover hele gulvet. Ikke overraskende ble han hentet ut av politi på Geilo. Lukta digg der da...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det lukta heldigvis ikke så mye. Så tror han har hydrert seg godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 golden showers ftw Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Trolling 101: Gå i heavy metal-tråden og si at Manowar er bedre enn alle svartmetall/polsk death metal-bandene som postes der hele døgnet. Som Lord Britishface er det alt for opplagt til at det vil fungere, og når det postes ekstremt og ikke minst overraskende lite polsk ekstremmetall i tråden så blir det for dumt. Litt synd, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg