""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei. Jeg er en supersøt kjekkas. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei. Jeg er en supersøt kjekkas. Nope. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Du tar feil som vanlig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei. Jeg tar aldri feil. Men som sagt, du tar feil som vanlig, og nå gjorde du det igjen. Jeg er virkelig overrasket. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Gode argumenter.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Klissete og ekkelt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men anyway, jeg skal pelle meg ned til flybussen! Håper det ikke er alt for mange folk på Værnes. Adios!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 har ikkeno å gi te mamma i julegave så da maler jeg et eller anna. noen som har forslag på hva jeg kan male? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Men anyway, jeg skal pelle meg ned til flybussen! Håper det ikke er alt for mange folk på Værnes. Adios!! Ikke gå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Et bilde av henne fra hun var ung? Alltids noe du kan kjøpe vel? Liker hun te? Kjøpe noen forskjellige typer te i løsvekt. En god kopp. Liker hun å lese? Blomstervase Et smykke med bilde av deg inni Men anyway, jeg skal pelle meg ned til flybussen! Håper det ikke er alt for mange folk på Værnes. Adios!! Ikke gå Har du ikke sett Not another teen movie? Der springer jo gutten etter jenta før hun setter seg på flyet. Run dude, run! Endret 21. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har du ikke sett Not another teen movie? Der springer jo gutten etter jenta før hun setter seg på flyet. Run dude, run! Kommer! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 har ikkeno å gi te mamma i julegave så da maler jeg et eller anna. noen som har forslag på hva jeg kan male? De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Første flybussen kjørt bare forbi, selv om det var godt med plass!! Hmpf... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Første flybussen kjørt bare forbi, selv om det var godt med plass!! Hmpf... Hvem sin skyld var det tro... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 har ikkeno å gi te mamma i julegave så da maler jeg et eller anna. noen som har forslag på hva jeg kan male? De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. Funker ikke spesiellt bra i min familie, når fattern skal inn på rehab over nyttår for alkoholisme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 har ikkeno å gi te mamma i julegave så da maler jeg et eller anna. noen som har forslag på hva jeg kan male? De som ikke vet hva de skal gi til folk har åpenbart aldri vært innom butikken kalt vinmonopolet. Alle mine gaver er derfra i år. Haha. Funker ikke spesiellt bra i min familie, når fattern skal inn på rehab over nyttår for alkoholisme. Da får det bli heroin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg