Catkin Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg ba dem ikke om det =( . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen har stalket meg enda Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Sortland? Hm. Før pleide jeg å tenke på en stor, forblåst, svart skog. Nå tenker jeg : b-real? HAWT.My butterfly En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det Ingenting overasker meg lenger jo Internett har ødelagt meg Hehe, ja sant...internet ødelegger folk på den måten. Er ikke noe som sjokkerer lengre Det er kaldt der da =/.Pff...jeg er jo der for å varme deg. I R VARMEOVN! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen har stalket meg enda Men det har du?.. *\o/* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ingen har stalket meg enda å nei? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det Jeg visste at "logikk" ikke er bra. Yay. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Trehus er for å tenne på. Vi har midnattsol og ordentlig natur, vi trenger ikke å bygge noe for at det skal være attraktivt å se på Dere har ikke sol om vinteren da... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 b-hot: Siden det er deg er det verdt det^^. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Setter pris på svar. Gidder ikke å lage en tråd om en sånn liten ting. Lag en tråd eller GTFO. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men det har du?.. *\o/* Sssshhh.... Ble tvunget i Vietnam Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Trehus er for å tenne på. Vi har midnattsol og ordentlig natur, vi trenger ikke å bygge noe for at det skal være attraktivt å se på Dere har ikke sol om vinteren da... Nei, for da erstattes midnattsola av... av... wait for it... Eier forsatt driten av Arendal b-hot: Siden det er deg er det verdt det^^.Så pell deg opp hit da =(( Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 å nei? Jeg utforder deg til å prøve Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 mMmmm ... Kalde pandecager med sukker Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) http://www.riesto.no/bilder/nordlys5.JPGEier forsatt driten av Arendal Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rjukan ftw... Endret 3. mars 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Sortland vant. Lett. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Liker meg i arendal e, det er det som betyr noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nordlys slår automatisk ut trehusbebyggelse. Vel, det meste igrunn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Liker meg i arendal e, det er det som betyr noe Ja, en må jo trives der en bor... pff...bare innrøm at du tapte ^^ Helvette, jeg har glemt av at jeg skal på møte nå om et kvarter. jaja..later tards. Endret 3. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Greit at det er nordlys der, men er det det hver kveld? Tviler Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Liker meg i arendal e, det er det som betyr noe Ja, en må jo trives der en bor... pff...bare innrøm at du tapte ^^ Ditt syns på saken, jeg gidder bare ikke å diskutere det mer, for man kommer jo ikke til noen løsning uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg