Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Si hei til henne. Do it! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg blir effektiv på husarbeid i eksamenstida jeg. Da er det fint og rent her. Men ellers er det møkkete? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Yeyj. Sitter på bussen å skriver på ipadden. Sitter ei dame rett ved siden her som nistirrer på meg. Lurer på om det er pga ipadden eller den gigantiske lua mi. Nvm. Du kan jo tusle bort, snakke litt med hun? Hun stirrer bare på deg fordi hun vil ha dine unger. Endret 20. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Herre fred! Folk ække sjenerte her. Sitter og prater om depresjoner, ME, langvarig mobbing etc i all åpenhet. Jeg hadde aldri klart å gjøre dette ... Holder kjeft og tar notater. Mye enklere. Jeg fikk ikke lært så mye om motivering og mestring i dag, men fikk definitivt hørt nok om de forskjellige problemene kjerringene på kurset sliter med. Fikk til og med inn et ord av og til også, men stort sett tar de meg for gitt og overkjører meg fullstendig. Jeg har ferie :D Gratulerer, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 I dag fikk jeg beskjed om at jeg får mindre timer på jobb etter nyttår. Pluss at jeg mister min gratise parkeringsplass. Faen faen faen faen. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Hille@ Hun stirrer på deg for hun lurer på hvor bortskjemt du er, i hennes barndom måtte hun skrelle poteter osv osv osv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Hehe var nok det ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 "Satan's sadists" holder forresten ikke hva den lover. Den er ikke spesielt voldelig, men puppene og musikken er flott. Det er vel det eneste. Tror ikke engang jeg vil gå som langt som å kalle den en B-film, mer en D-film. Djeez. Litt voldtekt her, litt drap der, masse hasjrøyking, syretripping og motorsykkelkjøring ellers. Samt den kleineste dialogen på lenge. Film om Bundys liv? 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Haha, jeg lo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) "Satan's sadists" holder forresten ikke hva den lover. Den er ikke spesielt voldelig, men puppene og musikken er flott. Det er vel det eneste. Tror ikke engang jeg vil gå som langt som å kalle den en B-film, mer en D-film. Djeez. Litt voldtekt her, litt drap der, masse hasjrøyking, syretripping og motorsykkelkjøring ellers. Samt den kleineste dialogen på lenge. Film om Bundys liv? Vel, hadde de lagd film av ditt liv; The English Patient evnt you've got mail Endret 20. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Tror ikke livet mitt er like storstilt som de to filmene. Hadde nok heller vært noe alà "Salmer fra kjøkkenet", "Fucking Åmål" eller "The Wall" (om jeg noen sinne lærer meg å spille gitar eller synge rent). Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Gratulerer, hvordan gikk det? Det gikk overraskende greit, den var ikke så stor og skummel som jeg trodde. Dem hadde selvfølgelig klart å fucke opp oppgaven da, så der ting skulle stå fonetisk var det bare en masse random symbol, blant annet pi. Så da fikk vi nytt ark etter en god stund, og en time ekstra. ikke at det trengtes, for vart fort ferdig. Yeyj. Sitter på bussen å skriver på ipadden. Sitter ei dame rett ved siden her som nistirrer på meg. Lurer på om det er pga ipadden eller den gigantiske lua mi. Ho har lyst på kroppen din. Men ellers er det møkkete? Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Yeyj. Sitter på bussen å skriver på ipadden. Sitter ei dame rett ved siden her som nistirrer på meg. Lurer på om det er pga ipadden eller den gigantiske lua mi. Ho har lyst på kroppen din. Veldig tvilsomt. Satt i en gigantisk parkas jakke. Så var ikke mye hun så Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Ha-ha, høres ut som vår eksamen i forskningsmetode i fjor på denne tida. Alle tredjeklassene på HiNT Steinkjer fordelt på forskjellige stappfulle klasserom rundt om, og en time inn i eksamen, så finner de ut at de har gitt oss fjorårets og at vi må levere det inn og starte på nytt. Gjett hvor mange som var forbannet da? Noen hadde til og med levert og gått. Vi fikk en time ekstra vi også, men likevel. Den eksamen var bare ræl. Venna mine trodde de skulle stryke og fikk B og A. Jeg trodde jeg skulle få A og fikk E. Jeg var en av de som skrev mest, svarte på alle oppgavene etc. Bestevennen min som fikk A, hoppa til og med over noen oppgaver. o_O Jeg fikk E fordi jeg bomma på oppgaven da. Jeg skrev masse relevant, og svarte riktig, men siden jeg skrev om noe helt fiksjonelt i stedet for noe som var fiksjonelt innenfor studieretningen, så holdt jeg på å stryke. Jævlig irriterende. Klagde det inn, men neida. Nada medhold. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Veldig tvilsomt. Satt i en gigantisk parkas jakke. Så var ikke mye hun så Joda, noen liker det og. Og det er da du svarer "I would like to shuffle my artificial hooves to the music with you. But you cannot have my body. My bod. Dee. My bo. Dee." Ååå, nostalgia. Og så kjipt Datasmurf, men det er jo det de som regel er mest nazi på, at man har fortstått oppgava rett. Men er jo så sinnsykt dårlig at tydeligvis ingen har sett over oppgava før den sendes ut til eksamen Var ikke akkurat vanskelig å se at noe var galt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Tror ikke livet mitt er like storstilt som de to filmene. Hadde nok heller vært noe alà "Salmer fra kjøkkenet", "Fucking Åmål" eller "The Wall" (om jeg noen sinne lærer meg å spille gitar eller synge rent). Nei, de er filmene er ikke like kjedelige. Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Nei, nå altså! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 Da var jeg ferdig med syv slag. Hun fikk som fortjent. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 I dag fikk jeg beskjed om at jeg får mindre timer på jobb etter nyttår. Pluss at jeg mister min gratise parkeringsplass. Faen faen faen faen. haha Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2011 I dag fikk jeg beskjed om at jeg får mindre timer på jobb etter nyttår. Pluss at jeg mister min gratise parkeringsplass. Faen faen faen faen. Kjipt da. Jeg fikk en gladnyhet. Har 92 overtidstimer som jeg ikke har fått penger for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg