Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der, det var et bedre humør, Kibs! Det er slik vi liker deg :new_woot:

Skal jeg flå deg levende og fore hunden med øynene dine? Oo

 

 

 

:tease:

Sure thing. Når folk klager, så.. :roll:

 

Bikkja mi hadde garantert slurpa de i seg på en jafs. Makan til matvrak skal man lete lenge etter :p

Lenke til kommentar
Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre!

Sørlandet er digg om sommern :love:

Lenke til kommentar
Det jeg ikke forstår med Sortland, er hvorfor byen er blå. Det kan godt være at jeg er ekstremt dum, men.. liksom.. :S

En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det :shrug:

Lenke til kommentar
En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det :shrug:
Ingenting overasker meg lenger jo :( Internett har ødelagt meg :cry:
Lenke til kommentar
Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre!
Trehus er for å tenne på. Vi har midnattsol og ordentlig natur, vi trenger ikke å bygge noe for at det skal være attraktivt å se på :)
Lenke til kommentar
Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)...

Jeg trodde du likte det, jeg. Sånn siden du har hatt et par av de x)

 

Bikkja mi hadde garantert slurpa de i seg på en jafs. Makan til matvrak skal man lete lenge etter :p

Øyer smaker jo godt, da. Kokt/stekt, da, men.

Samme for Spot om øyet er kokt, stekt, syltet eller rått, han sluker det uansett :wee:

 

spot.jpg

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...