Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sortland er ei øy? lal, du feiler Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime. Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Se der, det var et bedre humør, Kibs! Det er slik vi liker deg Skal jeg flå deg levende og fore hunden med øynene dine? Oo Sure thing. Når folk klager, så.. Bikkja mi hadde garantert slurpa de i seg på en jafs. Makan til matvrak skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sortland er ei øy? lal, du feiler Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime. Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre! Sørlandet er digg om sommern Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bikkja mi hadde garantert slurpa de i seg på en jafs. Makan til matvrak skal man lete lenge etter Øyer smaker jo godt, da. Kokt/stekt, da, men. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)... Gøy å stalke da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)...Var det ikke kos når jeg gjorde det engang? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Øyer smaker jo godt, da. Kokt/stekt, da, men. Syltet da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syltet da? Det har jeg ikke smakt. Er generelt sett lite glad i syltete ting, så.. :S Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det jeg ikke forstår med Sortland, er hvorfor byen er blå. Det kan godt være at jeg er ekstremt dum, men.. liksom.. :S En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)...Var det ikke kos når jeg gjorde det engang? Pfff, skal vise deg stalker jeg. Sortland? Hm. Før pleide jeg å tenke på en stor, forblåst, svart skog. Nå tenker jeg : b-real? HAWT. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er denne PS3 med Blue - Ray spiller? Det står HD. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har erfaringer fra begge sidene av saken! :O Gøy å stalke, men ikke like gøy å være den som blir stalket. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Sørlandet er digg om sommern Men ikke om vinteren, får ikke lov til å kjøre snøscooter engang. De få timene det ligger snø i Arendal, så vil en jo kjøre litt scooter. Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 En kunstner med navnet Bjørn Elvenes som har spist litt for mye fleinsopp og slikt har funnet ut på en av trippene sine at "hey...alt er jo blått på denne plassen" og har klart å fått med seg noen politikere på det Ingenting overasker meg lenger jo Internett har ødelagt meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Arendal er en by med vakker trehusbebyggelse... og ett yrende folkeliv om sommeren... Det er jo faktisk på sørlandet, og derfor kan vi slå alt som har med Sortland og gjøre!Trehus er for å tenne på. Vi har midnattsol og ordentlig natur, vi trenger ikke å bygge noe for at det skal være attraktivt å se på Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, det er ikke gøy å bli stalket x)... Jeg trodde du likte det, jeg. Sånn siden du har hatt et par av de x) Bikkja mi hadde garantert slurpa de i seg på en jafs. Makan til matvrak skal man lete lenge etter Øyer smaker jo godt, da. Kokt/stekt, da, men. Samme for Spot om øyet er kokt, stekt, syltet eller rått, han sluker det uansett Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Setter pris på svar. Gidder ikke å lage en tråd om en sånn liten ting. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trehus er for å tenne på. Vi har midnattsol og ordentlig natur, vi trenger ikke å bygge noe for at det skal være attraktivt å se på Ordentlig natur i Arendal også, må bare gå litt ekstra, og det er det jo verdt for den som liker slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg