LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hun vil se deg i det sexy undertøyet slik at du gjerne ser penere ut. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Vet du ikke hvem det er? Monica jessheim selvfølgelig! Kate Upton! Hu var ikke spesielt fin.... :dribble: :dribble: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvis en jente sender dette til meg på facebook http://www.kondomeriet.no/produkt/x-mas-babydoll/26277139, hvordan bør jeg tolke det? Glem det, kom 2 sekunder etterpå. Uff da. Det er litt vel prematurt... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvis en jente sender dette til meg på facebook http://www.kondomeriet.no/produkt/x-mas-babydoll/26277139, hvordan bør jeg tolke det? Glem det, kom 2 sekunder etterpå. Uff da. Det er litt vel prematurt... Prematurt, ja. Der har du ordet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Lange don, hvor er du når jeg trenger deg? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Hvis en jente sender dette til meg på facebook http://www.kondomeriet.no/produkt/x-mas-babydoll/26277139, hvordan bør jeg tolke det? Glem det, kom 2 sekunder etterpå. Uff da. Det er litt vel prematurt... Prematurt? Endret 19. desember 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Lange don, hvor er du når jeg trenger deg? Du finner meg på SWTOR. Jeg spiller på Bloodworthy og heter Urias. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvis en jente sender dette til meg på facebook http://www.kondomeriet.no/produkt/x-mas-babydoll/26277139, hvordan bør jeg tolke det? Glem det, kom 2 sekunder etterpå. Uff da. Det er litt vel prematurt... Prematurt? Veldig prematurt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Prematurt kan ganske enkelt oversettes til tidlig Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hva trenger du meg til a, Kvittering? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hippo anyone? http://hippohippo.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Kjære Langdon. Det viser seg at du er spillavhengig, og i den sammenheng ser vi oss nødt til å utestenge deg fra alle online-spill i fremtiden. Mvh Lyse nett og energi. Du er ekkel forresten, har du battlefield? Har tid til en runde eller to med noen. Endret 19. desember 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Greit det, så lenge jeg får lov til å spille poker Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Du er ekkel forresten, har du battlefield? Har tid til en runde eller to med noen. Sorry, da. Trodde du ville ha meg til å kjøre litt hankypanky stuff... Nope, det har jeg ikke... Men vi kan godt ta et slag klespoker. Har du cam? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hippo anyone? http://hippohippo.ytmnd.com/ Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo, Hippoooo.... Kjære Langdon. Det viser seg at du er spillavhengig, og i den sammenheng ser vi oss nødt til å utestenge deg fra alle online-spill i fremtiden. Mvh Lyse nett og energi. Du er ekkel forresten, har du battlefield? Har tid til en runde eller to med noen. MEG! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Du er ekkel forresten, har du battlefield? Har tid til en runde eller to med noen. Sorry, da. Trodde du ville ha meg til å kjøre litt hankypanky stuff... Nope, det har jeg ikke... Men vi kan godt ta et slag klespoker. Har du cam? Har dessverre ikke cam Men vi kan ha enveiskommunikasjon fra din side da? Wizzlee@ Legg meg til som "LithitiumS". Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vil spille klespoker. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Får'ke være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg