Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 endelig fått bestilt gtx 480 endelig SLI igjen, og det andre gtx 480et jeg hadde som ble tilfeldigvis "ødelagt" er veggpynt. Det du drilla igjennom? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 JEG ER INGEN HAN!!1enen 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 I mine øyne vil du for all tid være en han. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 endelig fått bestilt gtx 480 endelig SLI igjen, og det andre gtx 480et jeg hadde som ble tilfeldigvis "ødelagt" er veggpynt. Voffår 480? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Han hadde et fra før tydeligvis. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Men det er jo veggpynt... Jaja, i morgen blir det marsipan med romsmak og sjokolade Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Regner med han hadde 2 fra før. Et i maskinen og et som er veggpynt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Sinnsykt kul dokumentar! Er i 14 deler. http://youtu.be/s6ixGYzbLz0 Endret 19. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Bundy, ja :!: Stemmer det Hille, ett er fungerende, imens det andre er defekt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Kvittering takk... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet at gutter er veldig dårlige til å ta hint, fordi dere gjerne ikke er så smarte. Men når ei jente gang på gang sier nei til å finne på ting, aldri har tid, og rett og slett aldri vil være med på det man spør om.. Burde det ikke ringe en bjelle for de fleste? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Jeg vet at gutter er veldig dårlige til å ta hint, fordi dere gjerne ikke er så smarte. Men når ei jente gang på gang sier nei til å finne på ting, aldri har tid, og rett og slett aldri vil være med på det man spør om.. Burde det ikke ringe en bjelle for de fleste? Hvis ei jente sier "nei", så betyr det "ja". Skriker, sparker og slår litt, men det er bare sånn de liker å ha samleie. Endret 19. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet at gutter er veldig dårlige til å ta hint, fordi dere gjerne ikke er så smarte. Men når ei jente gang på gang sier nei til å finne på ting, aldri har tid, og rett og slett aldri vil være med på det man spør om.. Burde det ikke ringe en bjelle for de fleste? Skal vi feire nyttår sammen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet at gutter er veldig dårlige til å ta hint, fordi dere gjerne ikke er så smarte. Men når ei jente gang på gang sier nei til å finne på ting, aldri har tid, og rett og slett aldri vil være med på det man spør om.. Burde det ikke ringe en bjelle for de fleste? Er ikke alltid vi vil innse nederlag.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om søte kjekke forumgutter ^^ Dere er jo så nusselige alle som en. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om søte kjekke forumgutter ^^ Dere er jo så nusselige alle som en. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Nå svarte jeg ut fra erfaring da RL scenario.. Men jeg har opplevd stikk motsatt også. På ferie i Spania (med familien). Møtte på ei jente der nede som jeg ble venn med. Fant på mye kjekt sammen. Tenkte liksom aldri noe mer en venn. Så kom mor bort til meg og kjefta på meg. Mente at nå var det rett før jenta reiv av seg skjørtet. Hun trodde tydeligvis jeg spilte hard to get. Jeg spilte i grunn bare, "what tha fuck is happening".. :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Nå svarte jeg ut fra erfaring da RL scenario.. Men jeg har opplevd stikk motsatt også. På ferie i Spania (med familien). Møtte på ei jente der nede som jeg ble venn med. Fant på mye kjekt sammen. Tenkte liksom aldri noe mer en venn. Så kom mor bort til meg og kjefta på meg. Mente at nå var det rett før jenta reiv av seg skjørtet. Hun trodde tydeligvis jeg spilte hard to get. Jeg spilte i grunn bare, "what tha fuck is happening".. :!: Så hvorfor reiv ikke DU skjørtet av deg? Siden du åpenbart ikke er mann. Du skulle hatt sex med hun, ffs! Endret 19. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Hahaha :!: Så hvorfor reiv ikke DU skjørtet av deg? Siden du åpenbart ikke er mann. Du skulle hatt sex med hun, ffs! Alle er ikke mannehorer Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Alle er ikke mannehorer Bundy Selvfølgelig, det finnes kvinnehorer også. Endret 19. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg