Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannlege er no big deal for meg. Sprøyta gjør null vondt, og etterpå sitter man bare og kjeder seg i stolen og venter på at de blir ferdig med sakene sine. Så gjør det litt vondt etterpå, men det dreper man med en paracet.

Hun dreiv også og pressa en varmegreie ned i tanna på slutten så jeg bare satt og kikket på masse røyk komme ut av kjeften min.

Rotfylling grusomt? Bullshit. bedøvelse, og kjede seg en times tid uten å føle noe som helst.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Rotfylling er definitivt oppskrytt ja. Vondeste var når tannlegen kom borti leppa med den svigreia slik at jeg fikk brannsår. Trekking av jeksel med laaange røtter som satt skeivt var verre. Gjorde ikke vondt, men kjente det knaka i hele hodet. Skikkelig kvalmende...

Tror det lille snevet jeg hadde av tannlegeskrekk forsvant etter to år med tannregulering.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar

Det kan ha noe med at min tannlege er superflink til å snakke, hun prater i vei selv om jeg ikke kan svare med alt mulig i kjeften.

Forteller hvert steg hun skal gjøre og småprater med assistenten om helt andre ting. Det får meg til å føle meg veldig trygg.

Jeg syns det er rart at hun kan holde på med bittesmå instrumenter i kjeften min og samtidig prate ivei om håndballkampen dagen før med assistenten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har hatt så mye tull med tennene mine opp igjen tidene..

Barneskolen, streng i 4 år.

Siste år barneskolen, tryner på is og knekker den venstre framtanna i to.

Første år på ungdsomskolen, ishockey, knekker den andre framtanna, mens venstre framtann kløyves på langs. 2 gang den tannen ryker.

Så spilte jeg fotball med GBD her på forumet. Han stanger meg i trynet, jeg kakker underkjeven opp i den allerede ødelagte venstretanna.

Ender opp med at jeg måtte rotfylle dritten.

Har forøvrig 3 år på rad nå uten noe problemer. *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...