Bytex Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Ingenting er som å våkne etter to timer med tannlegesmaken i kjeften. Da føler du deg fresh. Endret 19. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Har du spist tannlegen din? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Nei jeg foretrekker å spise yngre damer. Men hun borret i tanna mi i morges. Det smaker fortsatt pyton. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Pyton ja, smaker hakket bedre enn kobra det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Spørs om vi snakker om Pyton, tegneseriebladet fra 80 og 90-tallet. Det smaker bare papir og trykksverte. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Jeg har aldri borra i ei tann.. Men jeg måtte borre inn i tannkjøttet en gang, og da spruta det masse blod, og jeg fikk en dråpe i øyet. Det var en smule ekkelt. Endret 19. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har aldri borra i ei tann.. Men jeg måtte borre inn i tannkjøttet en gang, og da spruta det masse blod, og jeg fikk en dråpe i øyet. Det var en smule ekkelt. Jeg har tannlegeskrekk, jeg boret uten og få bedøvelse når jeg var mindre så jeg ente med og gå til privattannlege til jeg var 14. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Tannlege er no big deal for meg. Sprøyta gjør null vondt, og etterpå sitter man bare og kjeder seg i stolen og venter på at de blir ferdig med sakene sine. Så gjør det litt vondt etterpå, men det dreper man med en paracet. Hun dreiv også og pressa en varmegreie ned i tanna på slutten så jeg bare satt og kikket på masse røyk komme ut av kjeften min. Rotfylling grusomt? Bullshit. bedøvelse, og kjede seg en times tid uten å føle noe som helst. Endret 19. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Rotfylling er definitivt oppskrytt ja. Vondeste var når tannlegen kom borti leppa med den svigreia slik at jeg fikk brannsår. Trekking av jeksel med laaange røtter som satt skeivt var verre. Gjorde ikke vondt, men kjente det knaka i hele hodet. Skikkelig kvalmende... Tror det lille snevet jeg hadde av tannlegeskrekk forsvant etter to år med tannregulering. Endret 19. desember 2011 av KristineS Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Det kan ha noe med at min tannlege er superflink til å snakke, hun prater i vei selv om jeg ikke kan svare med alt mulig i kjeften. Forteller hvert steg hun skal gjøre og småprater med assistenten om helt andre ting. Det får meg til å føle meg veldig trygg. Jeg syns det er rart at hun kan holde på med bittesmå instrumenter i kjeften min og samtidig prate ivei om håndballkampen dagen før med assistenten. Endret 19. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har vært heldig med kule tannleger, så aldri hatt noen skrekk for dem. Men er ekkelt å operere ut en tann som sitter fast oppi tannkjøttet ditt og vokser feil vei. Pluss en visdomstann for mye. Derfor jeg er så vis ^^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg har hatt så mye tull med tennene mine opp igjen tidene.. Barneskolen, streng i 4 år. Siste år barneskolen, tryner på is og knekker den venstre framtanna i to. Første år på ungdsomskolen, ishockey, knekker den andre framtanna, mens venstre framtann kløyves på langs. 2 gang den tannen ryker. Så spilte jeg fotball med GBD her på forumet. Han stanger meg i trynet, jeg kakker underkjeven opp i den allerede ødelagte venstretanna. Ender opp med at jeg måtte rotfylle dritten. Har forøvrig 3 år på rad nå uten noe problemer. *bank i bordet* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Slo ut begge fortenna en gang jeg sklei på isen Var barnetenner, da. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 endelig fått bestilt gtx 480 endelig SLI igjen, og det andre gtx 480et jeg hadde som ble tilfeldigvis "ødelagt" er veggpynt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 endelig fått bestilt gtx 480 endelig SLI igjen, og det andre gtx 480et jeg hadde som ble tilfeldigvis "ødelagt" er veggpynt. Hva betalte du for det? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 altfor mye, men det er så sexy da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg er sexy. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg er sexy. Du liker å tro det. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Ja kanin, du liker å tro det! Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2011 Nei, det gjør han ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg