Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Mchansern er nok bare en kløpper på copy paste. Har sett de rundt på nettet i dag. Nettet florerer av ordspill om han yes. Synd vi ikke får se mer "Looking at things" da. Det er trist. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg finner det synd at flere folk reagerer (det være seg med harsellering eller tristhet) på at Kim Jong-il døde i natt enn at Václav Havel døde i går ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Man blir jo mer engasjert når "slemminger" dør. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Bundy, kom deg tilbake på IRC. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Blande romessensen i sjokoladen eller marsipanen? Herregud, blir flau bare av å se på Extras... Endret 19. desember 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Du vet du har skillz når du oppdager at det ikke er noe innpakkningspapir, å bruker gamle Gorilla-blader som pakkningspapir i stedet. Datasmurf sin pakke ser crazy ut ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ahh... så sinnsykt fett det er å spille pokemon red igjen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Man blir jo mer engasjert når "slemminger" dør. Mjo, mjo, men Havel var jo en helt! Han jamma med Clinton på Reduta! Jeg har CD-en et sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet jeg har spurt før, men glemmer det bestandig: 1: Hvordan gjør jeg sånn at jeg slipper å taste inn passordet når maskina starter opp? 2: Samme når maskina våkner fra dvalemodus Win7 Nei, jeg skal ikke FJERNE passordet helt. Da blir det bare krøll med nettverk og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Not the slightest clue. Forøvrig vil jeg ha mer kamillete, og snus. Kjedelig å måtte drikke appelsinte. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet jeg har spurt før, men glemmer det bestandig: 1: Hvordan gjør jeg sånn at jeg slipper å taste inn passordet når maskina starter opp? 2: Samme når maskina våkner fra dvalemodus Win7 Nei, jeg skal ikke FJERNE passordet helt. Da blir det bare krøll med nettverk og sånn. 2. Kontrollpanel - Strømgreier - Require Password on wakeup på venstre side i menyen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vet jeg har spurt før, men glemmer det bestandig: 1: Hvordan gjør jeg sånn at jeg slipper å taste inn passordet når maskina starter opp? 2: Samme når maskina våkner fra dvalemodus Win7 Nei, jeg skal ikke FJERNE passordet helt. Da blir det bare krøll med nettverk og sånn. evnt fjern passordet helt under brukere. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvorfor er så mange av vennene mine helt blåst? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hvorfor er så mange av vennene mine helt blåst? Du har sikkert dårlig innflytelse på dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg