InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Indeed. Jeg var oppe 0400! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg skulle skrive "Nå regner jeg med du har kommet deg hjem vel fra Tyskland" i en e-mail til en kunde, endte opp med å skrive "Nå regner jeg med du har kommet deg vel hjem fra det tredje riket". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg skulle skrive "Nå regner jeg med du har kommet deg hjem vel fra Tyskland" i en e-mail til en kunde, endte opp med å skrive "Nå regner jeg med du har kommet deg vel hjem fra det tredje riket". Sieg heil! Hils Speer og Eva fra meg Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Mornings. Oi, Kimmern er død jo. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja verden går til faen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Oi, Kimmern er død jo. Her er noen fine ordspill å bruke utover dagen: Ingen Kim, ingen kos. JONG, FREE AND SINGLE. Enda en kommunistleder død, m.a.o. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Her er noen fine ordspill å bruke utover dagen: Ingen Kim, ingen kos. JONG, FREE AND SINGLE. Enda en kommunistleder død, m.a.o. :!: Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Oh oh oh, another one bites the dust! Aah Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Synes faktisk det er rimelig trist. Hadde sansen for Kim Jong-il. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 hadde ikke helt sansen for åssen landet blei styrt men tru om ungen hans er no bedre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 2. In 2006, Jong-il learned that a man in Germany breeds giant rabbits. He found them delightful and decided they were the key to solving North Korea's widespread hunger problem: So Kim gets in touch with 68-year-old Karl Szmolinsky of Berlin, the world's foremost breeder of giant rabbits, and says he wants Szmolinsky to come to Pyongyang and set up a farm to breed these rabbits. For Kim believes that the meat yielded by these rabbits will end his people's starvation. [...] Undeterred, Kim pays for 12 rabbits, at a cost of about $115 each. He tells Szmolinsky that the rabbits will be kept at a petting zoo in Pyongyang and, in a few months, Szmolinsky will be flown in to help really set up a farm for breeding. In February of 2007, about five or six months later, Szmolinsky gets a call from a North Korean official canceling that trip. Why? Because, Szmolinsky believes, Kim couldn't resist... and ate the giant rabbits to celebrate his birthday. 3. State textbooks claim Jong-il does not produce urine or feces 4. Jong-il long claimed to be the world's greatest golfer. In 1994, Pyongyang media reported that he shot 38 under par on a regulation 18-hole golf course, including 5 holes in one. 6. He imprisoned relatives of convicts because he is convinced "the stain of criminality" persists for three generations. Mannen var perfekt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Kim Jong il Looking at things http://kimjongillookingatthings.tumblr.com/ http://www.boston.com/bigpicture/2011/09/north_korea.html http://www.boston.com/bigpicture/2009/04/peering_into_north_korea.html Gode motorveier. Store og tomme.. Endret 19. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Synes faktisk det er rimelig trist. Hadde sansen for Kim Jong-il. Tror treeren blir bedre. Håper det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg kommer ikke inn på facebook -.- Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 De kjempekaninene fra tyskland er ikke noe større enn de i Norge... Jeg jadde en på 5 kg, og den var liten Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Oi, Kimmern er død jo. Her er noen fine ordspill å bruke utover dagen: Ingen Kim, ingen kos. JONG, FREE AND SINGLE. Enda en kommunistleder død, m.a.o. Bra standup Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Gjør mitt beste. Her er en til, siden du er snill gutt. FOREVER JONG, I WANNA BE FOREVER JONG! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg vil nok kalle det et julemirakel. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Mchansern er nok bare en kløpper på copy paste. Har sett de rundt på nettet i dag. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Sad news today as we have heard Kim Jong fell-il and died. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg