Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan diskutere Sortland VS Arendal :wee:

etter som jeg har hørt når jeg ringer rundt, så er Sortland en forblåst liten øy full av gretne eldre kjerringer, og bønder :)

Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Lenke til kommentar
Jeg har lekt meg med Dymo-tingen på jobb nå.

 

På baksiden av Prada-telefonen min står det nå "PRADA TELEFON" :green:

 

Forslag til morsommere ting å skrive der?

"For sample use only. Not for resale"?

 

Aids: Du er tilgitt (vel og merke om mufffinsa er gode^^)! Skal prøve å dra med navnelappen jeg fikk av deg sist jeg var sviker og ikke kom =)

 

Btw, jeg møtte Frichassé på toget i går. Eller, han møtte (les: stalket) meg. RPP <3

Lenke til kommentar
kan diskutere Sortland VS Arendal :wee:

etter som jeg har hørt når jeg ringer rundt, så er Sortland en forblåst liten øy full av gretne eldre kjerringer, og bønder :)

Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

Lunde ftw! :ermm:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
kan diskutere Sortland VS Arendal :wee:

etter som jeg har hørt når jeg ringer rundt, så er Sortland en forblåst liten øy full av gretne eldre kjerringer, og bønder :)

Sortland er ei øy? lal, du feiler :wee:

Arendal er en grå å kjedelig by. Vi har en blå by og vi eier driten av Arendal anytime.

En kompis av meg har bodd begge stedene og han sier arendal er mye bedre!

 

Så ta den din forpulte lille rævsylte!!

 

WOOOO!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
"For sample use only. Not for resale"?

 

Aids: Du er tilgitt (vel og merke om mufffinsa er gode^^)! Skal prøve å dra med navnelappen jeg fikk av deg sist jeg var sviker og ikke kom =)

 

Btw, jeg møtte Frichassé på toget i går. Eller, han møtte (les: stalket) meg. RPP <3

Frichassé - lever han enda? :hmm:

Lenke til kommentar
"For sample use only. Not for resale"?

 

Aids: Du er tilgitt (vel og merke om mufffinsa er gode^^)! Skal prøve å dra med navnelappen jeg fikk av deg sist jeg var sviker og ikke kom =)

 

Btw, jeg møtte Frichassé på toget i går. Eller, han møtte (les: stalket) meg. RPP <3

Frichassé - lever han enda? :hmm:

Tydeligvis nok til å stalke meg på toget i ganske mange timer =D Var vel han som blei sammen med Kassablaiwalbf (ei forumjente ihvertfall), eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar
K/Cassablanca, ja. :yes:

Se der, det var et bedre humør, Kibs! Det er slik vi liker deg :new_woot:

 

edge: Ja, det var litt kos. Men glad jeg ikke blir stalket på samme måte som Kittycat, da ville jeg blitt redd =/

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...