Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 http://bit.ly/s2HDyf http://www.rainymood.com/ Åpne begge samtidig, evnt demp lyden på regnet. Len deg tilbake med en sigar og kakao. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 "I used to _____ then I took an arrow to then knee" Ser det i så mange kommentarfelt på feks Youtube, og tenker bare "hæææææ?!" Noen som kan forklare dette fenomenet... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Helt greit, har både 3 og 7 dagers ferier igjen. Men det minker på 3 dagers så vær rask da.. ^^ For en slem julenisse "I used to _____ then I took an arrow to then knee" Ser det i så mange kommentarfelt på feks Youtube, og tenker bare "hæææææ?!" Noen som kan forklare dette fenomenet... Skyrim. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 "I used to _____ then I took an arrow to then knee" Ser det i så mange kommentarfelt på feks Youtube, og tenker bare "hæææææ?!" Noen som kan forklare dette fenomenet... Vi er faktisk i 2011, og folk klarer fortsatt ikke å søke opp simple spørsmål. HHHHHNNNNNNNNNNNGGG Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg var på familiemiddag i stad. Var som å gjennoppleve Holocaust som i mine yngre dager. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 okey okey, jeg googlet faktis. Men suger tydligvis på det området. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg var på familiemiddag i stad. Var som å gjennoppleve Holocaust som i mine yngre dager. Slik som jeg føler når jeg våkner, alså? Hadde jeg hatt styringspanel til atombomber i nærheten av senga.. Da hadde ikke verden overlevd meg særlig lenge. Endret 18. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har bodd i Sarpsborg ganske lenge, og mamma bor der ennå for ei lita stund. Men jeg vil absolutt ikke kalle meg særping. Godt å høre. Lite som smerter mer en tjukk østfoldsdialekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Godt å høre. Lite som smerter mer en tjukk østfoldsdialekt. Det kan jeg være fint enig i. Jeg bodde der i 8 år, men begynte heldigvis aldri å si bilær og båtær. Og "se". Bah, anyway. Kjeder meg. Tror jeg skal drepe noen simmer. Har ennå ikke fått noen som har blitt smasha av en meteor. Endret 18. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Drepe simmer er gøy. Husker på sims 1 så kunne de brenne inne hvis man hadde rakett inne. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Godt å høre. Lite som smerter mer en tjukk østfoldsdialekt. Det kan jeg være fint enig i. Jeg bodde der i 8 år, men begynte heldigvis aldri å si bilær og båtær. Og "se". Bah, anyway. Kjeder meg. Tror jeg skal drepe noen simmer. Har ennå ikke fått noen som har blitt smasha av en meteor. Sims eier, har nå ett lesbo parr som driver med årnings. Jeg tenker og leke saw med dem Senere Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Akkurat nå tvinger jeg vegetarianersimmen min til å spise biff. Resultat: ho ser seriøst på meg gjennom skjermen og hytter med neven. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Akkurat nå tvinger jeg vegetarianersimmen min til å spise biff. Resultat: ho ser seriøst på meg gjennom skjermen og hytter med neven. Vert ikkje dei sjuke av å ete kjøtt? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Hvordan får man en vegiterianer sim? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg har sjampo som lukter jasmin. Dere har alle tapt i livet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Vert ikkje dei sjuke av å ete kjøtt? Jupp, de løper på do og kaster opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Akkurat nå tvinger jeg vegetarianersimmen min til å spise biff. Resultat: ho ser seriøst på meg gjennom skjermen og hytter med neven. Er det noe tess? Sims alså. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2011 Fra 2009? Tror jeg står over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg