Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere noen tips til en bok-serie jeg kan lese etter jeg er ferdig med Harry Potter serien?

 

Er på bok nr.3 i serien bare så det er sagt. Det kommer vell til og ta en stund til jeg er ferdig med serien, tenker jeg meg.. Får ikke så mye tid til og lese nemlig :whistle:

 

Edit; skrivefeil.

Endret av Game0rz
Lenke til kommentar

Noen som leser krim her?

Trenger forslag om hvilke skal kjøpe til mine foreldre. Jo nyere jo bedre, for de har lest det meste nå.

Egentlig ganske irriterende at bokhandleren ikke bare kan lage et bord med nye bøker også... var anbefalinger av krimbøker til julegaver, men jeg så at halvparten var bøker jeg har gitt dem tidligre år :p

Lenke til kommentar

Skal starte å lese "De som beveger verden" av Ayn Rand, ikke krim akkurat, men likevel en klassiker og superbra bok!

Uten å ha lest boken har du allerede slått fast at det er en superbra bok? Jaja, man kan ikke kalle seg frp'er uten å ha Ayn Rand på nattbordet.

 

"Two novels can change a bookish fourteen-year old’s life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other involves orcs."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye snakker vi?

 

Er ikke jeg som svelga, men når en av vennene mine skriver til meg på face "Faen, jeg svelga blekk, hva gjør jeg?"

 

Ettersom jeg forstod så var det ikke alt for mye, hun satt og bet på en penn på baksiden, plutselig knekker den. Du kan vel regne ut ca hvor mye som kan ha sluppet inn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...