b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fortell meg heller noe jeg ikke vet Jeg har en storebror. Det visste du ikke Utifra din etnisitet så antok jeg at du hadde det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( *hugs* Det ordner seg, skal du se *blåse på fingrene til* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Utifra din etnisitet så antok jeg at du hadde det Fordi jeg er norsk? Så antok du at jeg hadde en storebror? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( *kooooooosepå Yo-naZ* Nå som jeg skulle komplimentere deg med Tool-spilling på dashboardet på last'ern. HMPF. Tool er satans så digg. Synd det ikke blir noe TG på meg da. Så frem til kaffe og Jamiroquai med deg! Jeg tror ting ble litt bedre nå.. Og du, når hadde du tenkt til å fortelle at du dropper TG? Hvem skal da holde meg sosial, bortsett fra Anal-Lars, Eirik, Ida og Eivind? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har en storebror. Det visste du ikke Hah! Jeg visste det! Du er en typisk lillebror. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er smertelig klar over at alle her inne antagelig har det bedre enn meg nå Så så. Vil du ha en ispose? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Tool er satans så digg. Synd det ikke blir noe TG på meg da. Så frem til kaffe og Jamiroquai med deg! Undertow har litt mer rølp over seg. Jeg liker rølp, ergo, Undertow er det kjekkeste. Tenk, nå legger jeg over Jamiroquai på podn. :----d Jei r analrapelars.. Endret 3. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Utifra din etnisitet så antok jeg at du hadde det Fordi jeg er norsk? Så antok du at jeg hadde en storebror? Typisk norsk å ha storebror Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hah!Jeg visste det! Du er en typisk lillebror. Definer det væ så snill.. Typisk norsk å ha storebror Det kan jo relateres til alle folkeslag da, typisk å formere seg lix. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Nå var det ikke jeg som var den som prøve å provosere uansett da =/. Damn nettet klikka. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har lekt meg med Dymo-tingen på jobb nå. På baksiden av Prada-telefonen min står det nå "PRADA TELEFON" Forslag til morsomere ting å skrive der? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Typisk norsk å ha storebror Også meget typisk norsk å ha to foreldre. Dog, er dagens utvikling en trussel mot nettop dette. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg nøys og feis samtidig.. Mens jeg satt på jobb, det var en ny opplevelse for meg Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Utifra din etnisitet så antok jeg at du hadde det Fordi jeg er norsk? Så antok du at jeg hadde en storebror? *daske*Din avatar suppehode Nå var det ikke jeg som var den som prøve å provosere uansett da =/. Damn nettet klikka. Liek...hvor? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Og du, når hadde du tenkt til å fortelle at du dropper TG? Hvem skal da holde meg sosial, bortsett fra Anal-Lars, Eirik, Ida og Eivind? Ca nå? Unnskyld. Jeg har bare ikke råd til å være der. Men jeg kommer på muffinsbesøk, da. Skal skrive YO-naZ på din. Tenk, nå legger jeg over Jamiroquai på podn. :----d Flink gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hah!Jeg visste det! Du er en typisk lillebror. Definer det væ så snill.. Vel... Jeg gjetter du har småsøsken også. Du har den typiske jeg-må-streve-for-å-få-oppmerksomhet greia... Men det kan forsåvidt også være AD/HD. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Din avatar suppehode DO VARA RASSISST!! ALLAH DREPA DAI! Trodde det var lett å se at det var PS e? @L4r5, jeg har ingen småsøsken. Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, nå kan du lure, kjekken =/. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hah!Jeg visste det! Du er en typisk lillebror. Definer det væ så snill.. Kan ikke. Men du er en typisk lillebror. Og helvete så vanskelig det var å skrive bokmål etter ett lite nynorskanfall. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg