Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det ble litt kleint. Også ville han komme å besøke meg over nyåret og jeg fikk meg ikke helt til å bare si nei heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Det er pussig å snakke med noen som man helt har mistet kontakten med, og ikke snakket med på 5 år eller noe. Those old days. Trist å tenke på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 I dag vurderer jeg å drikke meg littegranne beruset og mimre over gamledager. Kansje en pubtur. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Don't do it. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderer å skru ut alle viftene av pcen til pappa, og ta den i bruk som server. Mistenker at den blir litt vel varm kanskje, da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Don't do it. What? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg var ute i natt. Vondt i kroppen, og helt ødelagt i stemmen.. Blir en fin kveld forann tv/pcen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderer å skru ut alle viftene av pcen til pappa, og ta den i bruk som server. Mistenker at den blir litt vel varm kanskje, da. Hvorfor må du ta ut viftene for å bruke som server? Kan du ikke bare bruke den som den er? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderer å skru ut alle viftene av pcen til pappa, og ta den i bruk som server. Mistenker at den blir litt vel varm kanskje, da. Hvorfor må du ta ut viftene for å bruke som server? Kan du ikke bare bruke den som den er? Alt du i grunn trenger er noen adaptere og 5! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Litt mye Skyrim når man drømmer om det med en gang man lukker øynene... Been there done that. Ikke akkurat med Skyrim da jeg ikke har spilt det nok, men husker når jeg først begynte å spille andre store spill som GTA:VC, Minecraft, WoW osv. så har det hendt titt og ofte at jeg har drømt om det. Det er ganske spesielt å drømme i blokkformat. Mine søsken og jeg pleide å spille på en NES i jula. Men så røyk den i fjor. I envy u so much :} Den originale Xbox finnes det mange forskjellige hacks/mods til, slik at du kan spille en haug med emulatorspill på den. Har spilt NES, SNES, N64 og mye andre rare gamle konsoller på Xboxen til en kamerat når vi var små, var genialt bortsett fra at den gamle Xbox-kontrollern suger noe helt forjævlig, men det går sikkert an å bytte ut også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 bah tiltaksløs dag... drar først hjem i morra og i dag er det ingenting å gjøre. jeg vil hjeeeeem! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg spiser vaffler til frokost. win! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Vurderer å skru ut alle viftene av pcen til pappa, og ta den i bruk som server. Mistenker at den blir litt vel varm kanskje, da. Hvorfor må du ta ut viftene for å bruke som server? Kan du ikke bare bruke den som den er? Fordi den bråker. Eneste sted jeg kan ha den med ethernetkabel er i stua. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 kjøp stillere vifter? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Fordi den bråker. Eneste sted jeg kan ha den med ethernetkabel er i stua. Kjøp stillere vifter, problem solved. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Er ikke et alternativ med min økonomi. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hm, 150,- i vifter er ikke et alternativ for en server? Da kan du ha det så godt. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hm, det var faktisk gøy å lære excel ved å bruke det til noko nyttig, i staden for å rekne ut kor mange tomatar Mari kan selje på X veker, eller kor mykje Per må betale kvar månad for TVen sin.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Excel er gay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg