Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare sovet fem timer i natt. Ikke bedre jeg da. Jeg la meg rundt 1-2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan krangle med meg? Det er ikke like morsomt å hisse opp irritable moderatorer som vanlige newbie-brukere. Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syntes Trygve må få seg større penor. En hva? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Lurer på å kjøpe ny TV jeg Kjøp denne her så sparer du masse penger. Jævlig bra tv ass. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^ Faren din suger hest kukk og morra de lukter rene sjømat bufèen nedentil? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syntes Trygve må få seg større penor. En hva? Penis Trygve har liten penis! Hi-hi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^Du ær sjikkeli domm å vi hater dæj ale samn! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Penis Trygve har liten penis! Har ho? =O jeg vil ikke ha dame med liten penis =/ @L4r5: Min var bedre Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Lurer på å kjøpe ny TV jeg Kjøp denne her så sparer du masse penger. Jævlig bra tv ass. Tenkte egentlig på denne Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Penis Trygve her liten Trygve Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^ Faren din suger hest kukk og morra de lukter rene sjømat bufèen nedentil? Give it your best shot, jeg er i godt humør ^^^Du ær sjikkeli domm å vi hater dæj ale samn! vet jeg er dum og at dere syns jeg er en dum tard fra nordnorge som aldri burda ha vært mod. Fortell meg heller noe jeg ikke vet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Penis Trygve har liten penis! Nåvel, beibi. Du klaget ikke på lørdag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fortell meg heller noe jeg ikke vet Noe du ikke vet? Pointe-Noir, kongo hadde på deler av nittitallet en årlig vekst på 70% i innbyggertall. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Fortell meg heller noe jeg ikke vet Jeg har en storebror. Det visste du ikke Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( Så så, jeg har det bedre en deg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Penis Trygve har liten penis! Nåvel, beibi. Du klaget ikke på lørdag. Nå som jeg skulle komplimentere deg med Tool-spilling på dashboardet på last'ern. HMPF. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du driter penger som skal kjøpe deg en 70'' flatskjerm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( Så så, jeg har det bedre en deg Jeg er smertelig klar over at alle her inne antagelig har det bedre enn meg nå Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Satan, tror jeg nesten knakk fingeren i en dør på en container nå nettopp. Har nesten ikke følelse ytterst på fingeren. Jeg trenger trøst nå =( *kooooooosepå Yo-naZ* Nå som jeg skulle komplimentere deg med Tool-spilling på dashboardet på last'ern. HMPF. Tool er satans så digg. Synd det ikke blir noe TG på meg da. Så frem til kaffe og Jamiroquai med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg