Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg ikke riktig i hodet når jeg sitter inne en fredagskveld og oversetter Deathly Hallows til lydspråk :hrm:

Eg brukar fredagskvelden min i kosedress, samtidig som eg reknar ut kor mykje eg kan tene på å importere magnetar og selje dei vidare for ein billig penge. Eg laga til og med eitt rekneark for å sjå kva nettside som er billigast og gir mest profitt per ball.

Eg kjem til å bli rik. Bestille 8 6x6x6 kuber med magnetkuler, og selge dei for mindre enn alle norske butikkar, og tene 900 kr på det. Ikkje gale.

Lenke til kommentar

Aww. :/

Hjelper det om jeg sier vi bestilte taxi til kompisen min så han sku komme seg hjem for 2 timer siden og den har fortsatt ikke kommet?

Det tar 5 min fra stasjonen og opp hit og da vi først ringte, så sku de sende en med en gang. Ringte igjen for en halvtime siden, da var den på vei opp bakkan.

Har sittet og sett ut og venta, men nada. Ingen telefoner eller meldinger eller noe. Jeg vil legge meg, men kan ikke det så lenge kompisen sitter her og pilser. For langt og kaldt for ham å gå hjem også. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...