Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Nettopp, egentlig er halvparten av alle ølboksene kjøpt i Sverige. Litt av en overraskelse de får seg

Haha, slemming.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tenkt til å skrive det samme som dwezirads, sett de ved siden av søppelkassen din på tømmedagen. Har gjort dette et par ganger, og søplebilen tar de alltid med.

.. nå har riktignok dette vært små doser, slik som 1-2 små sekker med div søppel. Har du mer må du nok ta med de til dynga. :p

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Hadde tenkt til å skrive det samme som dwezirads, sett de ved siden av søppelkassen din på tømmedagen. Har gjort dette et par ganger, og søplebilen tar de alltid med.

Det er ikke alle som er like snille. Her i Bergen har en ikke lov til å sette ut ekstra boss, med mindre du bestiller en spesialsekk (som koster omtrent like mye som du må ut med på en gjennivnningsstasjon, i alle fall om en regner med transport/tidsbruk). Men noen tar med alt, og du kan jo evt også om du har mulighet spørre dem direkte når de tømmer bosset ditt (det funker i alle fall her i Bergen, aldri opplevd noen som sier nei, selv om de egentlig skal det) eller legge ved en hyggelig melding.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hmm.. får se hva det blir til. Foreløbig står dem godt i gangen. Nå har jeg fått opp det jeg har av julepynt. Fant ut at det egentlig var veldig lite.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått lånepc av humac. Lurer på om jeg skal gå ned igjen med den, bare for å være jævlig, fordi:

1. Jeg fant ut personlige ting om forrige person som hadde pcen
  2. Det mangler 1/5 av prosessorkraften
  3. Det mangler 50% av minnet jeg egentlig skulle hatt
  4. Det er en mye eldre macbook, og mangler mange funksjoner som øker effektivitet min.

Hm.

Lenke til kommentar

Skal på pubquiz om et par timer. Sitter og pimper vin for å slippe å kjøpe dyrt øl der.

Har et glass rødvin selv. Driver masse med quiz på pub selv, men kun om sommeren. Ellers har jeg skrevet mer på profilen min og holdt meg i seriøse tråder i det siste. Og nå står det på julemusikk. :D:xmas:

Hei. :D her går det fint.

Så godt å høre lille Gypsy. :new_woot:

Lenke til kommentar

Gjør som en ekte nordmann. Drikk deg kanon dritings før du drar ut, reis til pubquizen og start et slagsmål etter å ha spydd på den peneste dama.

:new_woot:

For det er nordmenn som er bra,

det er nordmenn som er best,

det er nordmenn som kan drikke mest

og spy vilt på hver eneste fest

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kanjse bare hive sekkene på sjøen.

I blant vert ignoransen din som Poe's law on religiøse fanatikare.

Dette er miljøverneren, dere. :)

Vanskelig for deg å lese gjennom en hel side før du uttaler deg?

Har ikke tenkt å gjøre det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...