Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det helsikkes stemor helvetet klarte av alle ting og få seg selv til og putte både Humör OG Nudie jeansen min i tørketrommelen!!!!!

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY OG JEG BÆDER !

meg "hva f.. putta du buksene i tørka?!"

hora: jaah, går jo fint det... er jo jeans vettø"

Skal faen meg ta allt ho har av kontanter her i huset så fort ho er ute av syne så kan ho faen meg se hvordan følelse jeg har nå -.-

Og jeg som tok de jævla klærna i vaska selv som aldri har brukt en vaskemaskin før omtrent for at ho ikke skulle klare og FUCKE det til... så kommer jeg hjem for og henge de nye klærna opp til tørk så man er klar for en fancy pants helg.... så står drittkjerringa og bretter rykende varme bukser til flere ukers lønninger........ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :realmad::wallbash::no::cry:

PS: Skal male hva som står i STOR skriv på innsiden av de jævla buksene på alle veggene i huset:

DO NOT FUCKING TUMBLE DRY.....BETYR IKKE FAKKINGS PUTT I TØRKA DITT JÆVLA FUGLE NEK!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :'D

Dummeste BESTE jeg har lest på lenge!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eh, strengt tatt skal ein ikkje tromle jeans, fordi det tynnar ut trådane i jeansen og gjer at dei ryk fortare. Det det derimot ikkje gjer er å øydelegge passform/stretch i merkbar grad. Det som øydelegg passformen til nudies er om du vaskar dei det fyrste halve året, i følgje NJ sjølv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, med NJs så følger det jo med en sånn liten "manual" for hvordan du skal behandle buksene dine etter hvordan du vil at de skal utvikle seg med årene og masse greier. Har mye med at buksenes farger er laget av kjemikaler som endrer seg over tid og av vask.

Lenke til kommentar

Trur det gjeld det meste av rådenim, ja, men om dei er pre-washed er det ikkje så pissetrengt. Så alt som er pre-washed/syrevaska etc. kan du berre hive i vaskemaskinen.

Men da kan det vel heller ikke kalles rådenim?

Lol, nei. Det manglar ei halv setning ein plass inni der. Det skulle stå "men ein skal strengt tatt vaske jeans minimalt uansett, [...]". Eg veit ikkje kor den forsvann, tbh.
Lenke til kommentar

Lol, nei. Det manglar ei halv setning ein plass inni der. Det skulle stå "men ein skal strengt tatt vaske jeans minimalt uansett, [...]". Eg veit ikkje kor den forsvann, tbh.

Selve definisjonen på rådenim er jo at stoffet ikke har blitt vasket etter produksjon. Om jeg ikke tar helt feil...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...