Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi lever i grunn i en stør løgn.

De fleste har det litt rotete hjemme. Men alle rydder når de får besøk.

Hadde vi bare akseptert hverandres rot hadde vi sluppet denne overfladiske rengjøringen :p

Ja, tenk hva de vil tro om deg. :roll:

Mere det at vi skal ha plass til å sitte et sted.

haha, pics :p

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Jeg rydder i grunn ikke rommet før besøk lenger. Folk finner sitteplass i sofaen av seg selv.

Unntaket er når jeg får besøk av folk som aldri har vært her, evt. noen av familiens venner skal sove over. Da er rommet mitt eneste valg (irriterende nok, siden jeg da må flytte opp på loftet og ligge på en oppblåsbar madrass på roterommet / syrommet.)

Men må vel komme meg opp nå om jeg skal være ferdig med husvasken til 12. Heldigvis trenger jeg bare ta førsteetasjen, d minstesøss blir grinete om noen andre tar andreetasjen og loftet stort sett går sin vante gang. :p

Lenke til kommentar

Kobler avanserte automatiserte systemer. Akkuratt nå holder jeg på med heis. Har til nå brent opp et hundretalls motorer, og mistet ca like mange heiser i bakken..

Alt dette foregår selvfølgelig i en simulator på pcen min.

Wow, heissimulator? Finnes det?

"Elevator Simulator 2012"

Lenke til kommentar

Kind of. Det heter Electrical Control Techniques Simulator, forkortet EKTS.

Du kan lage masse forskjellige automatiserte systemer med det - inkludert heiser. Du har også PCSchematics, som er det samme bare at du kan lage flere forskjellige systemer. Dessverre uten simuleringsdelen.

Lenke til kommentar

Det helsikkes stemor helvetet klarte av alle ting og få seg selv til og putte både Humör OG Nudie jeansen min i tørketrommelen!!!!!

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY OG JEG BÆDER !

meg "hva f.. putta du buksene i tørka?!"

hora: jaah, går jo fint det... er jo jeans vettø"

Skal faen meg ta allt ho har av kontanter her i huset så fort ho er ute av syne så kan ho faen meg se hvordan følelse jeg har nå -.-

Og jeg som tok de jævla klærna i vaska selv som aldri har brukt en vaskemaskin før omtrent for at ho ikke skulle klare og FUCKE det til... så kommer jeg hjem for og henge de nye klærna opp til tørk så man er klar for en fancy pants helg.... så står drittkjerringa og bretter rykende varme bukser til flere ukers lønninger........ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :realmad::wallbash::no::cry:

PS: Skal male hva som står i STOR skriv på innsiden av de jævla buksene på alle veggene i huset:

DO NOT FUCKING TUMBLE DRY.....BETYR IKKE FAKKINGS PUTT I TØRKA DITT JÆVLA FUGLE NEK!

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager, i fjor ble det brukt omron Cx programmer, og GX programmer.

Det er egentlig bare endel basics, å tegne opp funksjoner hjelper kjempemasse i slike programmer.

EKTS så ikke noe særlig avansert ut, hvilket skoleår går du på?

kan svare på spørsmål osv senere, må ut med kvinnemennesket. :roll:

Lenke til kommentar

Det helsikkes stemor helvetet klarte av alle ting og få seg selv til og putte både Humör OG Nudie jeansen min i tørketrommelen!!!!!

Skal faen meg ta allt ho har av kontanter her i huset så fort ho er ute av syne så kan ho faen meg se hvordan følelse jeg har nå -.-

Og jeg som tok de jævla klærna i vaska selv som aldri har brukt en vaskemaskin før omtrent for at ho ikke skulle klare og FUCKE det til... så kommer jeg hjem for og henge de nye klærna opp til tørk så man er klar for en fancy pants helg.... så står drittkjerringa og bretter rykende varme bukser til flere ukers lønninger........ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :realmad::wallbash::no::cry:

PS: Skal male hva som står i STOR skriv på innsiden av de jævla buksene på alle veggene i huset:

DO NOT FUCKING TUMBLE DRY.....BETYR IKKE FAKKINGS PUTT I TØRKA DITT JÆVLA FUGLE NEK!

Det er en dongribukse. En dongribukse tåler tørketrommel. Hvis ikke den gjør det har du blitt svindla.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Det er en dongribukse. En dongribukse tåler tørketrommel. Hvis ikke den gjør det har du blitt svindla.

Det er jo ikke snakk om vanlig dongeribukse da, nudie buksene har jo den tighte strechen i seg.. som blir komplett ødelagt om man vasker de for varmt eller tørketrommel tørker de....

Er vell ikke uten grunn det står på de at man IKKE skal putte di i tørketrommelen?

TL;DR vask klærne dine selv. LOL.

Det jeg liksom prøvde på her da, skrudde på vaska som er regne romskipet og få i gang, og fikk starta syklusen... kommer så hjem fra skola og skal henge det til tørk så står jo fugle neket og drar de ut av trommla... og det er IKKE første gangen det har vært dårlig humør her i huset pga nudie jeans har havna i tørka... kjedelig og kjøpe en fet (dyr) bukse som er skikkelig tight og fet, så havner den i tørka og blir helt slett og utvida...

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Og jeg som tok de jævla klærna i vaska selv som aldri har brukt en vaskemaskin før omtrent for at ho ikke skulle klare og FUCKE det til... så kommer jeg hjem for og henge de nye klærna opp til tørk så man er klar for en fancy pants helg.... så står drittkjerringa og bretter rykende varme bukser til flere ukers lønninger........ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! :realmad::wallbash::no::cry:

Du er 19 år. Vask klæra dine selv om du har klær som trenger spesiell behandling. Voks opp, ikke vær en liten drittunge som skal hevne deg på stemora di, som prøvde å gjøre noe åkei mot deg. Innsnevra lille valp :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...