InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde reist til Stavanger hvis det ikke hadde vært så jækla langt. De snakker så fint der. Men det greieste hadde vært å bare hente en hel del stavangersnakkende folk til Trondheim. me hørres jo ud som enn jeng me dredongar :!: 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er ikke du litt for ung til å ta laser? Er det ikke bedre å ta laser når synet stabiliserer seg litt mer? Aldri for ung til å spare. 1 år og 4 mnd til jeg kan ta laser nå. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 me hørres jo ud som enn jeng me dredongar :!: Nehei, dere høres helt skjønne ut Ikke bare Stavanger forresten, hele Rogaland. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg vil ha forumtreff i Trondheim. Aldri vært med på no sånt før. Trondheim, ja. Ikke så langt unna, da kan jeg stalke dere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skummelt at jeg kjente igjen bakhodet ditt uten noen sinne å ha sett det, Slimda. Nesten kjendis du nå. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Skal vi feire nyttår sammen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forumtreff i Bergen er awesome. Vurderer aktivt å halde eit igjen. Pappa er vekkreist, eg har huset hans til råde. Hrm. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forumtreff i Bergen er awesome. Vurderer aktivt å halde eit igjen. Pappa er vekkreist, eg har huset hans til råde. Hrm. Ill be there! Dibs på sofaplass Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Aldri for ung til å spare. 1 år og 4 mnd til jeg kan ta laser nå. Sant nok, aldri for ung til å spare, men tenkte heller på øynene og forskjellen der jeg. Hvis de forandrer seg ofte, som de bruker å gjøre i ung alder, vil jo det ta kortere tid før du trenger en ny operasjon. Skummelt at jeg kjente igjen bakhodet ditt uten noen sinne å ha sett det, Slimda. Nesten kjendis du nå. what what what? Hvor så du bakhodet mitt? The Old Republic-artikkelen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sant nok, aldri for ung til å spare, men tenkte heller på øynene og forskjellen der jeg. Hvis de forandrer seg ofte, som de bruker å gjøre i ung alder, vil jo det ta kortere tid før du trenger en ny operasjon. Sant. Vil nok ha hvertfall et år hvor de er stabile før jeg vil gjøre det. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 what what what? Hvor så du bakhodet mitt? The Old Republic-artikkelen? Smugtitter på deg titt og ofte jeg, men nå er det snakk om artikkelen, ja. Ligger på nrk.no Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Andre som også er tvkjendiser ja Jeg ble filma i Bare Egil ep 5. Når de var på Lillehammer :!: Heldigvis så brukte de et klipp av meg før jeg drakk de 3 siste øla ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Kan dere ikke ha forumtreff i Trondheim, eller Bodø? Jeg kan komme med HB Endret 15. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trondheim, Trondheim, Trondheim. Men jeg er ikke tilbake før 23. januar. Just mentioning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Trondheim, Trondheim, Trondheim. Men jeg er ikke tilbake før 23. januar. Just mentioning. Nooooo! Hvordan kan vi leve uten ditt nærvær? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nooooo! Hvordan kan vi leve uten ditt nærvær? Dere kan jo ikke det, derfor får dere ikke lov å ha forumtreff uten meg. Det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Trondheim, Trondheim, Trondheim. Men jeg er ikke tilbake før 23. januar. Just mentioning. Da foreslår jeg at vi holder det 22 januar! Jeg kan komme med HB Kun om du drikker først Endret 15. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 21 januar! Kun om du drikker først Det gjør jeg uansett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Slapp av Hedvig, vi kan ha et eget lite forumtreff uten de HB-drikkende tullingene der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg