theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg plukka ut en buse i nesa som det ikke hang mindre enn 4 nesehår i... Sjarmerende. Jeg skal trene småpiker i fotball klokka 3. Det blir intressant, da de er stort sett mer opptatt av når de kan pudre nesen enn ballen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Nå kan vel ikke vi krangle mer heller? Vi to eller generelt? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Snakk for dere selv, jeg stod opp klokka 5 i dag for å reise til Rjukan Jeg er i elendig humør Det kan jeg forstå. Flight of the Conchords <3 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva pokker gjør du i Afrika foresten? Jeg reiser rundt i landsbyer for å sjekke lokale jenter for AIDS, litt som en "ekstremsport-hobby" jeg har egentlig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Nå kan vel ikke vi krangle mer heller? Kan krangle med meg? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi to eller generelt? Nja. Var vel mest vi som kranglet her om dagen, var det ikke? Oo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg plukka ut en buse i nesa som det ikke hang mindre enn 4 nesehår i... Sjarmerende. Hei, jeg er ihvertfall ærlig! Jeg kan godt fortelle en løgn og si at jeg er en pliktoppfyllende ung mann med planer for framtiden, jeg er god i troen og en ukyssa jomfru, med hår på leggene. Tenk jeg har ikke hår på leggene!! Det veldig lite ihvertfall... HRMF!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva pokker gjør du i Afrika foresten? Jeg reiser rundt i landsbyer for å sjekke lokale jenter for AIDS, litt som en "ekstremsport-hobby" jeg har egentlig Interessant! Får du opplevd no kultur a? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan krangle med meg? Det er ikke like morsomt å hisse opp irritable moderatorer som vanlige newbie-brukere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vi to eller generelt? Nja. Var vel mest vi som kranglet her om dagen, var det ikke? Oo Mest du^^. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Snakk for deg selv, automatiske anlegg kan brenne Har en fin tegning på papiret her... men ingen måte og sende det på Jeg reiser rundt i landsbyer for å sjekke lokale jenter for AIDS, litt som en "ekstremsport-hobby" jeg har egentlig får oppleve endel da ja Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Snakk for dere selv, jeg stod opp klokka 5 i dag for å reise til Rjukan Jeg er i elendig humør Jeg har bare sovet fem timer i natt. Ikke bedre jeg da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan krangle med meg? Diverse folk synes jeg er negativ og grinete, så beklager. =/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Interessant! Får du opplevd no kultur a? Rikeleg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg reiser rundt i landsbyer for å sjekke lokale jenter for AIDS, litt som en "ekstremsport-hobby" jeg har egentlig Vent litt.... Trenger du hjelp? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 b-real: hva vil du krangle om? kjeder meg på jobben, så det meste går for meg Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mest du^^. Jeg ble faktisk ikke provosert en gang. Men det var kos. ^^ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Interessant! Får du opplevd no kultur a? Rikeleg Haha, pent. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg syntes Trygve må få seg større penor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg