InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 jeje. Ble ikke noe sluttspill i Europa ligaen.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hopper over deg, uansett! Du hopper ikke høyt nok, sorry. Så det. Jeg vart skikkelig stolt, er facebookvenn med en ordentlig kjendis Jeg har bare vært på lokaltv jeg Og var ikke forberedt på å bli stilt spørsmål, så endte opp med å snakke om at jeg satt og leste på do........... Åh, men det gjør jo jeg også! Kjempedeilig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dere som har godt syn bør være veldig glad. Brillene mine brakk idag, sykt irriterende. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Åh, men det gjør jo jeg også! Kjempedeilig. Men du vil helst ikke sitte å snakke om hva du gjør på do på TV Men neida, det var ikke så ille. Are Kalvø var på skolen vår, og jeg digger jo Are Kalvø og har nesten alle bøkene hans. Men brått får jeg en mikrofon opp i trynet mitt, og noen spør om jeg liker ham. Jada, jeg er stor fan jeg. "Ja, har du lest noe av ham da?" Jernteppe.. totalt jernteppe.. "Uuhm joo, det ligger jo alltids noen bøker på do som jeg leser" Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) @Quakecry Jeg ble så lei briller at jeg endelig skifta til linser. Åpnet opp for en helt ny verden! Endret 15. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dere som har godt syn bør være veldig glad. Brillene mine brakk idag, sykt irriterende. Gah, kjenner følelsen. Jeg har aldri knekt brillene mine, men jeg har mista de diverse steder for å aldri finne dem igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men du vil helst ikke sitte å snakke om hva du gjør på do på TV Men neida, det var ikke så ille. Are Kalvø var på skolen vår, og jeg digger jo Are Kalvø og har nesten alle bøkene hans. Men brått får jeg en mikrofon opp i trynet mitt, og noen spør om jeg liker ham. Jada, jeg er stor fan jeg. "Ja, har du lest noe av ham da?" Jernteppe.. totalt jernteppe.. "Uuhm joo, det ligger jo alltids noen bøker på do som jeg leser" Hahahahahahah Are Kalvø er en av mine favorittforfattere i Norge. Han er så vittig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hahahahahahah Are Kalvø er en av mine favorittforfattere i Norge. Han er så vittig. Han er fantastisk. Jeg elsker Bibelen 2. Og Kunsten Å Være Neger. Se.. Hvorfor nevnte jeg ingen av dem da jeg ble spurt om det??? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Selv foretrakk jeg Sydentur. Hadde den på særemnet mitt også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dere som har godt syn bør være veldig glad. Brillene mine brakk idag, sykt irriterende. Føler med deg, minstesøss knea meg i ansiktet for et par år siden og knuste brillene mine. Å gå en uke med solbriller var helt jævlig. :| Kontaktlinser reagerer jeg på, så det gav jeg opp etter et halvt år. Sparer til laser i disse dager. Samt tannlegen. Also, "eksen" skal synge på slottet på lørdag. Stas. ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor gåseøyne, Sjur? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forumtreff snart, ja? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg vil ha forumtreff i Trondheim. Aldri vært med på no sånt før. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forumtreff snart, ja? Jeg vil ha forumtreff i Trondheim. Aldri vært med på no sånt før. Forumtreff ja, Oslo, Trondheim, Bergen, whatever! Jeg er med! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Forumtreff i Stavanger? Jeg stiller leiligheta til rådighet. vors/nach. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ingen som gidder å reise til stavanger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dere som har godt syn bør være veldig glad. Brillene mine brakk idag, sykt irriterende. Jeg sparer til laser. Har mistet brillene mine. Bruker kun linser. Hille: Ta det om nøyaktig ett år. Da bor jeg også i Stavanger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men Bergen er greit? Hater regn.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg hadde reist til Stavanger hvis det ikke hadde vært så jækla langt. De snakker så fint der. Men det greieste hadde vært å bare hente en hel del stavangersnakkende folk til Trondheim. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg sparer til laser. Har mistet brillene mine. Bruker kun linser. Er ikke du litt for ung til å ta laser? Er det ikke bedre å ta laser når synet stabiliserer seg litt mer? Men Bergen er greit? Hater regn.. Har vært én gang i Bergen, og da skinte solen hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg