Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Den lager ploppelyd, ikke prompelyd Nei, nå tuller du fælt Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Den lager ploppelyd, ikke prompelyd Nei, nå tuller du fælt Det sier jo plopp-plopp, din nisse Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hadde pissa i fryseren. Da ble det mat! Skal du sutte på fryste ispissepinner? Det sier jo plopp-plopp, din nisse Nehei, den sier pfeeeeeeeeeeuuu, din gnom Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hadde pissa i fryseren. Da ble det mat! Skal du sutte på fryste ispissepinner? Det sier jo plopp-plopp, din nisse Nehei, den sier pfeeeeeeeeeeuuu, din gnom Greit. Hvis det er sånn det skal være i dette været. Nå tar jeg meg en tur på kjøkkenet, slenger over gryta, hiver oppi en toropose, filmer det hele og laster opp på youtube. Så får vi se hvilke lyder som kommer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen, det er jo ikke en Toropose, men Toropakke jeg snakker om Big difference Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg for min del skal sitte her og gaule på Jokke og Valentinerne og vente på at ammoniakken slutter å fucke til hodet mitt. Skulle faen meg tro jeg stappa nesa nedi sølvpussen og sniffa. o_O Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hadde pissa i fryseren. Da ble det mat! Skal du sutte på fryste ispissepinner? Det sier jo plopp-plopp, din nisse Nehei, den sier pfeeeeeeeeeeuuu, din gnom Greit. Hvis det er sånn det skal være i dette været. Nå tar jeg meg en tur på kjøkkenet, slenger over gryta, hiver oppi en toropose, filmer det hele og laster opp på youtube. Så får vi se hvilke lyder som kommer... HAHA, ja... sett i gang! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Liker at ei jente fra Peppes pizza bare dukket opp på jobb og sa at siden vi var så flinke og jobbet sent i dag så fikk vi en liten julehilsen. Og deretter dro frem to pizzaer med tilhørende saus og satte på disken (ikke det at jeg skulle jobbe sent, men vi har nattåpent i dag) Endret 15. desember 2011 av multisync 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lucker! Ikke for det, jeg skal ha kylling i pitabrød og det er jo godt det også. Fylle det med ost, salat og dressing. Omnomnom. Bare det at pizza kronisk frister mer enn sunne ting. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Vi ble alle noe overrasket kan du si Menmen, jeg kan vedde på at de allerede har dekket det de brukte på å lage pizzaene med reklamen de fikk for det de gjorde Endret 15. desember 2011 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ha-ha. Ble visst Bali kyllinggryte i dag, med al dente ris. Klager ikke jeg, enda bedre enn kylling i pitabrød. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen, nå er jeg sulten igjen. Grøt metter ikke så lenge. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen, nå er jeg sulten igjen. Grøt metter ikke så lenge. Er ikke du på slankern? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er ikke du på slankern? Neeeei.. Mener du jeg burde det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nei absolutt ikke! :o Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er ikke du på slankern? Neeeei.. Mener du jeg burde det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen, nå er jeg sulten igjen. Grøt metter ikke så lenge. Nei, det er nesten som nudler. Bortsett fra at du ikke er enda mer sulten når du er ferdig med å spise grøt da. Ikke hør på Langdon, han er teit. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen, nå er jeg sulten igjen. Grøt metter ikke så lenge. Nei, det er nesten som nudler. Bortsett fra at du ikke er enda mer sulten når du er ferdig med å spise grøt da. Ikke hør på Langdon, han er teit. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå skal jeg snart i butikken for å kjøpe masse masse deilig mat, som jeg skal fete meg opp med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg