Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Lag suppe da. Det er jo godt. Jeg holder meg til Torogrøt i dag. Enkel som jeg er synes jeg det er kjempeartig når den koker ^^ Jeg får ned i fryseren og se om jeg ikke finner en skatt Endret 15. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ikke få meg til å høres mindre barnslig ut enn jeg er da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Sulteeeeeen! For mye fett på baconet. Endret 15. desember 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Der har vi den nypussa messingen. Gadd ikke ta bilde av alt sølvbestikket. 67 deler, så. Nå har jeg vondt i hodet. Meh. Når det er bakst det er snakk om synes jeg smør er best, på grunn av smaken rett og slett. Ellers er jeg ikke så nøye på det. Men det kommer jo rett og slett ann på hva man liker eller ikke. Ekte smør eller ingenting, fordømte slackere! Det går helt fint å bake med melange også... n00b. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ikke få meg til å høres mindre barnslig ut enn jeg er da Bare det at jeg helst vil slippe å tenke at maten fiser neste gang jeg koker grøt.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kan ikke komme på at grøten min fiser noe særlig. Sikkert fordi jeg lager den fra scratch og stort sett rører i den for at den ikke skal svi seg fast i bunnen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det er bare Torogrøten, ikke grøt som man er flink og koker sjøl. Man putter den i mikron, og så er den ferdig når det kommer fiselyd Prompelyd Wee. Slimda har god humor akkurat som meg! Endret 15. desember 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Wee. Slimda har god humor akkurat som meg! Skal godt gjøres å finne noen som er mer barnslig enn meg når jeg er i godhumøret. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk nok av færdigmat i militæret. Blir aldri toro/fjorland igjen.. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Fikk nok av færdigmat i militæret. Blir aldri toro/fjorland igjen.. Både Toro- og Fjordlandgrøt er faktisk godt. Men ellers spiser jeg ikke noe særlig av det jeg heller. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Til og med turmat på pose som tilsettes varmt vann er mye bedre! Hey, norsklærer. Heter det tilogmed eller til og med? Edit: Skriveleif Endret 15. desember 2011 av Itek Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Run to the hiiiills! Run fooor your liii-iiiife! *headbange* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sambo åt veldig mye ferdigmat de tre årene vi bodde sammen på Steinkjer, mens jeg åt pytt i panne og bønner. I motsetning til ham, spiser jeg det fortsatt uten problemer. Skjønt nå som jeg har mer penger og ingredienser å rutte med, lager jeg oftere mat fra scratch også. Og risgrøt blir jeg uggen i magen av, så det spiser jeg stort sett bare noen ganger i året og da kun hjemmelaget med laktosefri melk. Run to the hiiiills! Run fooor your liii-iiiife! *headbange* Pass på så du ikke får bangover. http://www.forskning.no/artikler/2008/desember/205511 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hey, norsklærer. Heter det tilogmed eller til og med? Edit: Skriveleif Til og med Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pass på så du ikke får bangover. http://www.forskning.no/artikler/2008/desember/205511 har en hastighet som overstiger 130 slag i minuttet (bpm), og bevegelses vinkel på hode og nakke overstiger 75 grader. Ingen fare for det. Prøvd å headbange mens du lener deg tilbake i en stol? Veldig laber headbanging. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. Jeg synes det aller komiske var at amerikanerne fremstilte oss som noen feite jævler. hehe , på colbert Report tok de hvertfall med at det var jul og lavkarbo dietter som var årsak til krisen Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lag suppe da. Det er jo godt. Jeg holder meg til Torogrøt i dag. Enkel som jeg er synes jeg det er kjempeartig når den lager prompelyd ^^ Den lager ploppelyd, ikke prompelyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pass på så du ikke får bangover. http://www.forskning.no/artikler/2008/desember/205511 har en hastighet som overstiger 130 slag i minuttet (bpm), og bevegelses vinkel på hode og nakke overstiger 75 grader. Ingen fare for det. Prøvd å headbange mens du lener deg tilbake i en stol? Veldig laber headbanging. Ser den. Jeg headbanger ikke ofte lenger, og det er kanskje like greit etter å ha lest den artikkelen. Så kanskje jeg ikke skal dra til Slovakia til sommeren på metalfestival for å møte chicks heller. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hey, norsklærer. Heter det tilogmed eller til og med? Edit: Skriveleif Til og med Da vet jeg til og med det... Takker. --- Hadde pissa i fryseren. Da ble det mat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg