L4r5 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det går helt fint å bake med melange også... Forsiktig nå. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det går helt fint å bake med melange også... Prøv det på brødskiva du. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Men da blir man så sliten, og får så vondt i arma at man til slutt må amputere. Da blir det i hvertfall ikke noe godt nyttår Synes du er fryktelig uomtenksom altså!! [The Julkalender]FUUUUUDprosessor![/The Julkalender] Det går helt fint å bake med melange også... Det går helt fint å lage plaster med ducktape og dopapir også, men det blir ikke den beste løsningen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det går helt fint å bake med melange også... Forsiktig nå. Kokkelinja sto ikke på søknaden til vgs, men jeg vil påstå at jeg kan bake bedre enn gjennomsnittet iallfall. Vet jo om folk som ikke klarer å følge en oppskrift engang... 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 [The Julkalender]FUUUUUDprosessor![/The Julkalender] Tsk tsk.. og her går du utifra at alle har råd til en sånnen. Blir mer og mer skuffa over deg :nei2: Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det går helt fint å lage plaster med ducktape og dopapir også, men det blir ikke den beste løsningen. "hudtape" og dopapir henger bedre enn gaffa Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det går helt fint å lage plaster med ducktape og dopapir også, men det blir ikke den beste løsningen. Derfor kaka mi smakte så rart, lurer på hva bakern hadde drevet med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 "hudtape" og dopapir henger bedre enn gaffa Not... my... point... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 [The Julkalender]FUUUUUDprosessor![/The Julkalender] Tsk tsk.. og her går du utifra at alle har råd til en sånnen. Blir mer og mer skuffa over deg :nei2: 400 kr? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164766430 Fint at du prioriterer ingredienser iallfall! "hudtape" og dopapir henger bedre enn gaffa Not... my... point... Oi, tok litt tid... Tok den nå Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 400 kroner ja. Det er ingenting. Eller, det er en smørpakke! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Artig at smør engasjerer så mye Litt forstyrrende og Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. Jeg synes det aller komiske var at amerikanerne fremstilte oss som noen feite jævler. 1 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pluss at noen prøvde å smugle det Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. Jeg synes det aller komiske var at amerikanerne fremstilte oss som noen feite jævler. Det sier McDonalds hjem land... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. LITT på styr ja, litt pga monopolet(?) til Tine meierier også. Danskene er ganske oppgitt da de ikke kan selge smør i Norge. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Og at noen prøvde å selge First Price margarin på finn.no for 500 kr :!: Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pluss at noen prøvde å smugle det Det komiske er jo at vi blir latterliggjort over hele verdenen. Jeg synes det aller komiske var at amerikanerne fremstilte oss som noen feite jævler. Det sier McDonalds hjem land... Var ikke det Asiater? [vid] [/vid] Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Sulteeeeeen! Jeg også, har spist meg ut av huset for julen. Er ikke mye annet enn brød og suppe igjen her... Evt forslag til hva man kan lage med "ingenting" ?? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Lag suppe da. Det er jo godt. Jeg holder meg til Torogrøt i dag. Enkel som jeg er synes jeg det er kjempeartig når den lager prompelyd ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg