Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvorfor er avataren jeg nettopp lastet opp blitt så strukket ? jeg lastet opp en fil på 19,5 kb, så jeg ligger under grensen . selve bildet som ligger som avatar på meg nå , er ikke det samme jeg lastet opp , men en tidligere versjon av det samme bildet. det nyeste er 100x 89 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oksidering er irriterende. Hvordan noe kan bli skittent av å være innpakket og bortgjemt hele året er beyond me.

Vet hvorfor og hvordan det skjer, ut i fra naturfagtimene, men det føles fortsatt irriterende og idiotisk at det faktisk skjer. musklene i overarma mi er ømme og såre etter frenetisk pussing av sølvtøy, samt at ammoniaken river i nesa.

Lenke til kommentar

SELVFØLGELIG er det en krise, tenker du ikke på alle de stakkars barna som kanskje ikke overlever jula i år fordi de ikke får nok smør??????

Kjempekrise. Kjøp en pakke fløte og rør om til smør. Voila. :tease: Folk stresser så jævlig fælt grunnet media. Helt utrolig.

Kjøpte Skyrim i dag, jeg.

Skriv en farvel-beskjed på Facebook, og si at du er glad i alle du er glade i. Du kommer ikke ut igjen før etter nyttår...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kjempekrise. Kjøp en pakke fløte og rør om til smør. Voila. :tease: Folk stresser så jævlig fælt grunnet media. Helt utrolig.

Men da blir man så sliten, og får så vondt i arma at man til slutt må amputere. Da blir det i hvertfall ikke noe godt nyttår :(

Synes du er fryktelig uomtenksom altså!!

Lenke til kommentar

Skriv en farvel-beskjed på Facebook, og si at du er glad i alle du er glade i. Du kommer ikke ut igjen før etter nyttår...

Vurderte det. Men siden jeg fortsatt er her (fordi mamma skulle bruke tv-en), så kan jeg nok vente litt til. Skal jo egentlig være sosial med alle som kommer hjem i jula og :O Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå smør"krisa" da jeg baker av og til, men har alltid brukt margarin(melange) og ikke ekte smør... Det har vel kanskje noe med at det skal være top-notch i jula?

Dette kan enkelt forklares med at du ikke kan å bake.

Det går helt fint å bake med melange også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...