Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Okei. Jeg kan faktisk ikke begynne å bare brette alt ut her. Eller, jeg kan, men jeg vil ikke. Men.. Jeg er uenig i det du sier der.Du foretrekker og være en annen mener du? I såfall hvem er du egentlig? Skarstad: bare hyggelig Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så, så. Nå har Kibs endelig skjønt hvor ekkel stemning hun skaper ved å være som hun er, og nå skjerper hun seg. Også levde de lykkelige i alle siden dager. Yeey, blood orgie! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hurra! Har de det i afrika eller? Tror ikke det, men jeg skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Noen som kan hjelpe meg med hoved/styrestrømsskjemaer? Muligens meg hva er problemet? Skal ha: motorsikringer, bimetall. Kontaktoeren skal styres ved hjelp av en startbryter (-S2) og en stoppbryter (-S1) og vi skal ha en nødstoppbryter (-S0) Tre lamper. Motor står (-H1) Motor går (-H2) Bimetall utløst (-H3) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du foretrekker og være en annen mener du? I såfall hvem er du egentlig? Nei, si det, du? Ooh! Identitetskrise! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ro, ro til fiskeskjær. Hvor mange fisker får vi der? Ikke en dritt, for lav fishing skill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skarstad er Skarstad. Men han sprer ikke dårlig stemning etter min mening. Akkurat det er det vel litt delte meninger om, men okay. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg er da fullstendig klar over stemningen. Oo Så skjerp deg da. Med mindre du liker at folk ikke syntes noe særlig om deg. Så, så. Nå har Kibs endelig skjønt hvor ekkel stemning hun skaper ved å være som hun er, og nå skjerper hun seg. Også levde de lykkelige i alle siden dager. Yeey, blood orgie! *boogie med* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei det er ikke så lett i si, det er så mange variabler, hva slags fiskekrok man bruker, vær, om man har ekkolodd, om man er kjent i området, hva salgs fisk man er ute etter, men gjennomsnittet ligger vel på rundt... 17.. pluss minus 9 fiskDu må ikke glemme hvor du fisker da... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Nei, si det, du? Ooh! Identitetskrise! Du MÅ jo bare begynne å kutte deg selv, bi a ril imo lix! Sitte i et hjørne og skrive fint dikt om hvor mørkt livet er og hvor ekkel verden er mot deg. Det er det alle de tøffe gjør. @Espen, stemmer! Endret 3. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Så skjerp deg da. Med mindre du liker at folk ikke syntes noe særlig om deg. Jeg vil nesten påstå at det er det jeg er mest vant med. Menmen. Du MÅ jo bare begynne å kutte deg selv, bi a ril imo lix! Sitte i et hjørne og skrive fint dikt om hvor mørkt livet er og hvor ekkel verden er mot deg. Det er det alle de tøffe gjør. Ååh. Må prøve det. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal ha: motorsikringer, bimetall. Kontaktoeren skal styres ved hjelp av en startbryter (-S2) og en stoppbryter (-S1) og vi skal ha en nødstoppbryter (-S0) Tre lamper. Motor står (-H1) Motor går (-H2) Bimetall utløst (-H3) damn... har ikke paint det var en ganske enkel oppgave igrunnen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, jeg bunnyjumper inn på badet og skaffer meg noen (forhåpentligvis) tørre klær. TTFNPOFF Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Akkurat det er det vel litt delte meninger om, men okay. Så, så, de som blir støtt fortjener, passende nok, å bli støtt. Endret 3. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg plukka ut en buse i nesa som det ikke hang mindre enn 4 nesehår i... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tror ikke det, men jeg skal sjekke det utHva pokker gjør du i Afrika foresten? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 damn... har ikke paint det var en ganske enkel oppgave igrunnen Snakk for deg selv, automatiske anlegg kan brenne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Nå kan vel ikke vi krangle mer heller? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er koselig her =D. Snakk for dere selv, jeg stod opp klokka 5 i dag for å reise til Rjukan Jeg er i elendig humør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg