Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Well, I'l never now, jeg har bare hørt at du er et mysterium oO Er jeg vel ikke, jeg er som en åpen bok. Ser den noe ut som den i harry potter , med tenner på ?? Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S det er en 4chan ting ....... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 colbert , kan jeg by på noe fra caféen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sitte i fosterstilling i sengen og spy med jevne mellomrom. Du da? Neida, komme til papa.. Jeg skal få deg til å føle deg bra, igjen. *hyperventilere* Alastor, b-real, få ham til å slutte. Jeg ville ikke. Jeg sa nei. ET NEI ER ET NEI, BUNDY! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vil også være med og prate! :(k Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror ikke at det går ann å legge link til nettby, da må en ha bruker der....Men det er en del slike bilder ja.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sitte i fosterstilling i sengen og spy med jevne mellomrom. Du da? Neida, komme til papa.. Jeg skal få deg til å føle deg bra, igjen. *hyperventilere* Alastor, b-real, få ham til å slutte. Jeg ville ikke. Jeg sa nei. ET NEI ER ET NEI, BUNDY! *ta med seg lille eplefe til et eget stengt privat rom, hvor vi har "terapi" sammen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 colbert , kan jeg by på noe fra caféen?Hvis du kunne ha gitt meg 40000 så hadde du gjort meg verdens lykkeligste mann. *hyperventilere* Alastor, b-real, få ham til å slutte. Jeg ville ikke. Jeg sa nei. ET NEI ER ET NEI, BUNDY! Du var med på leken selv så...nei Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg tror ikke at det går ann å legge link til nettby, da må en ha bruker der....Men det er en del slike bilder ja.... Fordi katter er søte? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Well, I'l never now, jeg har bare hørt at du er et mysterium oO Er jeg vel ikke, jeg er som en åpen bok. Ser den noe ut som den i harry potter , med tenner på ?? Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S det er en 4chan ting ....... Nei, det er ikke en 4chan ting, garrantert....For de som har lagt ut slike bilder som jeg kjenner henger ikke der, men vis de hadde vært sminka som Pedobear så maybe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *hyperventilere* Alastor, b-real, få ham til å slutte. Jeg ville ikke. Jeg sa nei. ET NEI ER ET NEI, BUNDY! Hheeheehhheee, komme til onkel bøndi. Kom hit Å SKLI AV DÆ TRUSA!!11 *ta med seg lille eplefe til et eget stengt privat rom, hvor vi har "terapi" sammen* Og psykologen min sier JEG er syk i hodet. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tar kvelden nå, skule imorgen. Sov godt! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Tror vi greier over 200 sider ut uka jeg Men tar kvelden jeg....sov godt da folket Endret 7. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 colbert , kan jeg by på noe fra caféen?Hvis du kunne ha gitt meg 40000 så hadde du gjort meg verdens lykkeligste mann. Beklager Drikke/kondomservering stenger 00:30, noen som skal ha noe før det så kjapp dere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *hyperventilere* Alastor, b-real, få ham til å slutte. Jeg ville ikke. Jeg sa nei. ET NEI ER ET NEI, BUNDY! *ta med seg lille eplefe til et eget stengt privat rom, hvor vi har "terapi" sammen* ...Jeg vet ikke hvorfor, men dette er ikke betryggende. :-| Du var med på leken selv så...nei That's it, mister. No chocolate sauce for you tonight. :-| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 /me holder fast eplefe og begynner å ta av hun beltet *resten er sensurert* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nah, er ikke interessert i serveringen din. Går heller til Bugis-street i Bankok og får meg whisky, gitt. Til dere som skjønte den: =D Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei. Må få ferdig innlevering i Naturfag til i morgen... eller begynne xD Natta Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Well, I'l never now, jeg har bare hørt at du er et mysterium oO Er jeg vel ikke, jeg er som en åpen bok. Ser den noe ut som den i harry potter , med tenner på ?? Et lite spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange jenter som tar bilde av seg selv, med sminke som er en svart prikk på nesa og værhår for tida :S det er en 4chan ting ....... Nei, det er ikke en 4chan ting, garrantert....For de som har lagt ut slike bilder som jeg kjenner henger ikke der, men vis de hadde vært sminka som Pedobear så maybe det startet der , Cracky-chan som startet det hele , er vell fra 420chan , orginalt var det rød nese og røde værhår . sjekk encyclopediadramatica og søk på Cracky-chan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 *stenge dører* Da var serveringen over Natta forumfolk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er redd for spøkelsene, Alf og Arne, jeg har på rommet mitt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg