Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kan ikke de halde ein sexdiskusjon gåande uten å spore av til kjipe ting som rasisme? Tsk. Dessuten, ingen har sagt at leiketøy skal erstatte menneskelig kontakt. Det er berre eit fint alternativ når ein ikkje får menneskelig kontakt når ein vil.

I andre nyhende skal eg sove åleine i natt. Byrjar å verte ei stund sida sist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en ordentlig åpner så slipper, lighter er bare tull.

Du er bare tull. En lighter er jævlig flott å ha når man går til byen om kveldene, med noen øl i en pose. Litt kjekkere enn å dra med seg en åpner, og om man skulle miste lighteren så er den en del kroner billigere uansett.

Men selv så har jeg flere åpnere hjemme, samt en lighter som jeg tar med meg ut på byen. Må ha noe og åpne flaskene med når jeg går ned. Bambam!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du er bare tull. En lighter er jævlig flott å ha når man går til byen om kveldene, med noen øl i en pose. Litt kjekkere enn å dra med seg en åpner, og om man skulle miste lighteren så er den en del kroner billigere uansett.

Men selv så har jeg flere åpnere hjemme, samt en lighter som jeg tar med meg ut på byen. Må ha noe og åpne flaskene med når jeg går ned. Bambam!

Javisst kan en lighter være flott hvis man får til å håndtere den hvertfall, MEN, dem blir ganske fort ødelagte av og åpne flasker uansett. Og Slimda skulle hatt noe som varer mer permanent enn en liten billig plastlighter. Til ditt bruk kan dem funke bra. Dessuten er de billigste åpnerene veldig billige, og slimda tjener mye penger, så står vel ikke på økonomien akkurat. Så det så. ;) HAH.

Lenke til kommentar

Ikke min feil glassflaska ikke tåler at jeg lirker av bruskorka. Har fungert en 30-40 ganger før.

Lighter, snusboks, kniv, karmer, metallkanter ...

Alt du trenger er det og en knyttneve eller litt press på de rette punktene. Det er virkelig ikke en genistrek. :p

Det enkleste er vel tross alt å sette flaska inn til kanten av et bord og slå på toppen med knyttneven. Vips, kork av og du kan leske deg med herlighetene.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...