Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da har du brukt dem feil.

Nei. Gypsy har rett.

Nett no trur eg eg må gje Bundy rett. Då har de brukt det feil. Sexleketøy er eit av dei beste tillegga til eit sexliv ein kan ha. Ein god vibrator med korrekt bruk kan elevere vanleg sex til noko som er ein tilnærma religiøs oppleving.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nett no trur eg eg må gje Bundy rett. Då har de brukt det feil. Sexleketøy er eit av dei beste tillegga til eit sexliv ein kan ha. Ein god vibrator med korrekt bruk kan elevere vanleg sex til noko som er ein tilnærma religiøs oppleving.

Rett og slett ikke noe for meg :/ Må ha kosen man får fra ordentlige mennesker og. Men altså, hvis man bruker det i tillegg til det, så go ahead :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei. Gypsy har rett.

Seff, litt sexleketøy samt "the real deal" er fantastisk.

Nei. Gypsy har rett.

Bundy kan sine saker. La ham gi dere en demonstrasjon på hvordan det skal gjøres...

Dere burde høre på den mest perverse i DNFK.

Just sayin'

Lenke til kommentar

Rett og slett ikke noe for meg :/ Må ha kosen man får fra ordentlige mennesker og. Men altså, hvis man bruker det i tillegg til det, så go ahead :thumbup:

Altså, å bruke det åleine er rimeleg greit det og. Du lærar litt om di eiga kropp og kva du lik og ikkje, så kan du lere opp ein framtideg kjæraste til det.
Lenke til kommentar

Altså, å bruke det åleine er rimeleg greit det og. Du lærar litt om di eiga kropp og kva du lik og ikkje, så kan du lere opp ein framtideg kjæraste til det.

Synes rett og slett det blir så kjedelig, og blir bare til at jeg blir sur for at det ikke er noen andre der :!:

Lenke til kommentar

Perv-off?

PERV-OFF!!!

Still deg i kø veslegutt. Du er ikke engang våt bak ørene.

Haha.:p Leketøy kan ikke erstatte menneskelig kontakt for min del, det kan ikke måle seg opp.

Jeg har liten erfaring med leketøy, men ingenting kan måle seg opp imot mennesklig kontakt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...