Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da har du brukt dem feil. Nei. Gypsy har rett. Nett no trur eg eg må gje Bundy rett. Då har de brukt det feil. Sexleketøy er eit av dei beste tillegga til eit sexliv ein kan ha. Ein god vibrator med korrekt bruk kan elevere vanleg sex til noko som er ein tilnærma religiøs oppleving. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da har du brukt dem feil. Nei. Gypsy har rett. Bundy kan sine saker. La ham gi dere en demonstrasjon på hvordan det skal gjøres... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nett no trur eg eg må gje Bundy rett. Då har de brukt det feil. Sexleketøy er eit av dei beste tillegga til eit sexliv ein kan ha. Ein god vibrator med korrekt bruk kan elevere vanleg sex til noko som er ein tilnærma religiøs oppleving. Rett og slett ikke noe for meg :/ Må ha kosen man får fra ordentlige mennesker og. Men altså, hvis man bruker det i tillegg til det, så go ahead Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da har du brukt dem feil. Nei. Gypsy har rett. Nett no trur eg eg må gje Bundy rett. Då har de brukt det feil. Sexleketøy er eit av dei beste tillegga til eit sexliv ein kan ha. Ein god vibrator med korrekt bruk kan elevere vanleg sex til noko som er ein tilnærma religiøs oppleving. Seff, litt sexleketøy samt "the real deal" er fantastisk. Da har du brukt dem feil. Nei. Gypsy har rett. Bundy kan sine saker. La ham gi dere en demonstrasjon på hvordan det skal gjøres... Dere burde høre på den mest perverse i DNFK. Just sayin' Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Rett og slett ikke noe for meg :/ Må ha kosen man får fra ordentlige mennesker og. Men altså, hvis man bruker det i tillegg til det, så go ahead Altså, å bruke det åleine er rimeleg greit det og. Du lærar litt om di eiga kropp og kva du lik og ikkje, så kan du lere opp ein framtideg kjæraste til det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dere burde høre på den mest perverse i DNFK. Just sayin' Hæ? Jeg har da ikke sagt noe spesielt om det der? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Dere burde høre på den mest perverse i DNFK. Just sayin' Hæ? Jeg har da ikke sagt noe spesielt om det der? Hæ? Jeg har da ikke qoutet deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nei, du bare sa at de burde høre på meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Altså, å bruke det åleine er rimeleg greit det og. Du lærar litt om di eiga kropp og kva du lik og ikkje, så kan du lere opp ein framtideg kjæraste til det. Synes rett og slett det blir så kjedelig, og blir bare til at jeg blir sur for at det ikke er noen andre der :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hver sin smak, rett og slett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Nei, du bare sa at de burde høre på meg. Perv-off? PERV-OFF!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha. Leketøy kan ikke erstatte menneskelig kontakt for min del, det kan ikke måle seg opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha. Leketøy kan ikke erstatte menneskelig kontakt for min del, det kan ikke måle seg opp. Menneskelig kontakt kan ikke erstatte sexleketøy for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Perv-off? PERV-OFF!!! Still deg i kø veslegutt. Du er ikke engang våt bak ørene. Haha. Leketøy kan ikke erstatte menneskelig kontakt for min del, det kan ikke måle seg opp. Jeg har liten erfaring med leketøy, men ingenting kan måle seg opp imot mennesklig kontakt selvfølgelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha. Leketøy kan ikke erstatte menneskelig kontakt for min del, det kan ikke måle seg opp. Da har du ikke prøvd riktige leketøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Alt jeg vet er at engangsfitter er oppskrytt og fleshlight er oppskrytt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Still deg i kø veslegutt. Du er ikke engang våt bak ørene. Jeg er alltid våt Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skal vi holde opp å snakke om sexleketøy eller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg likte temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg