Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er ingenting som heter "utmerket" filmsmak. Det er alt personlig preferanser. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Njæ. Til dels enig, men ikke helt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kan godt ta en lengre diskusjon rundt emnet, slik du blir helt enig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er ingenting som heter "utmerket" filmsmak. Det er alt personlig preferanser. Enig med deg, bortsett fra når det gjelder meg selv. Jeg har utmerket smak i alt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Under tvil, frøken Hedvig. Under tvil... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kan godt ta en lengre diskusjon rundt emnet, slik du blir helt enig? Blir ikke enig uansett. Se hva jeg fant! her håper jeg å oppdage noe ny spennende musikk. uWall.tv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kan godt ta en lengre diskusjon rundt emnet, slik du blir helt enig? Kan vi ikke heller late som vi allerede har hatt det og at vi ble enige til slutt? Sparer oss for mye unødvendig kverulering. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kan godt ta en lengre diskusjon rundt emnet, slik du blir helt enig? Kan vi ikke heller late som vi allerede har hatt det og at vi ble enige til slutt? Sparer oss for mye unødvendig kverulering. NEI! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikke at jeg har lyst å begynne å spise hund til vanlig, men hadde ikke gjort meg noe å smake. Hvorfor skal det være verre å spise hund enn andre dyr? Fordi de er søte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kan godt ta en lengre diskusjon rundt emnet, slik du blir helt enig? Kan vi ikke heller late som vi allerede har hatt det og at vi ble enige til slutt? Sparer oss for mye unødvendig kverulering. NEI! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Blir ikke enig uansett. Nåja, si ikke det... Kan vi ikke heller late som vi allerede har hatt det og at vi ble enige til slutt? Sparer oss for mye unødvendig kverulering. Det er jo ikke det minste gøy? Hva er livet uten diskusjon og kverulering? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er jo ikke det minste gøy? Hva er livet uten diskusjon og kverulering? Undertrykt frustrasjon som får utløp i sinnasex. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fordi de er søte. Lam er jo enda søtere. Men namnam er de læll Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjedelig å ha sinnasex med seg selv. Litt vanskelig å prate dirty til seg selv også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikke alle som har en kjæreste som man kan ha sinnasex med. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er jo ikke det minste gøy? Hva er livet uten diskusjon og kverulering? Undertrykt frustrasjon som får utløp i sinnasex. Som moderator på et diskusjonsforum kan man ikke mislike unødvendig kverulering. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikke alle som har en kjæreste som man kan ha sinnasex med. Nei Må ut og finne meg en sånnen snart. Kjedelig å ha sinnasex med seg selv. Litt vanskelig å prate dirty til seg selv også. Å snakke dirty til meg selv gjør jeg hele tida jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kjedelig å ha sinnasex med seg selv. Litt vanskelig å prate dirty til seg selv også. Ikke alle som har en kjæreste som man kan ha sinnasex med. Jeg har en ide. Dere har et felles problem. Hva om dere gikk sammen for å løse det? 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fordi de er søte. Lam er jo enda søtere. Men namnam er de læll Godt argument. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ikke alle som har en kjæreste som man kan ha sinnasex med. Og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg